هفته هشتم لیگ برتر فوتسال عصر فردا با برگزاری یک دیدار در اصفهان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال عصر روز پنج‌شنبه با یک بازی بین تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و یاسین‌پیشرو آغاز خواهد شد. این دیدار به علت اینکه تیم یاسین‌پیشرو به قطر سفر خواهد کرد زودتر برگزار می‌شود. هرچند قمی‌ها لیگ را خوب شروع کردند و در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی کسب کردند اما هفته گذشته مقابل مقاومت البرز ۸ گل دریافت کردند و شکست سنگینی را متحمل شدند. در طرف مقابل اصفهانی‌ها با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند. شاگردان محمود خوراکچی هم در هفته‌های گذشته نتوانستند نتایج دلخواه مدیریت باشگاه را کسب کنند و باید دید در این هفته می‌توانند برد را از آن خود کنند یا خیر.

سایر بازی‌ها نیز عصر روز جمعه برگزار خواهد شد. تیم صدرنشین تاسیسات دریایی میهمان حفاری اهواز خواهد بود. شاگردان وحید شمسایی که از ۲۱ امتیاز ممکن ۱۹ امتیاز کسب کرده‌اند در این هفته نیز به دنبال شکست شاگردان محسن حسن‌زاده هستند. این دیدار مصاف ۲ برادر نیز به حساب می‌آْید. علی اصغر حسن‌زاده به عنوان بازیکن در تیم تاسیسات توپ می‌زند و محسن حسن‌زاده نیز به عنوان سرمربی در تیم حفاری مشغول به فعالیت است. حالا باید دید وحید شمسایی می‌تواند باز هم به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهد یا خیر. شمسایی که در هفته گذشته با پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی مواجه شده در این هفته انگیزه‌های بیشتری برای برد در اهواز دارد.

در دیگر دیدار مس سونگون میهمان شهروند ساری است. مسی‌ها با سرمربیگری علی افضل ۱۳ امتیازی است و در رده دوم قرار گرفته است. در طرف مقابل شاگردان سیدمهدی ابطحی با ۸ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند. مسی ها در این دیدار به دنبال لغزش تاسیسات هستند تا با برد بتوانند فاصله امتیازی خود را با صدر جدول کاهش دهند.

تیم میثاق تهران که در این هفته با مشکلات زیادی روبرو بود باید به مصاف مقاومت البرز برود. شاگردان رضا لک که به دلیل مشکلات مالی چند روزی است که در تمرینات حاضر نمی‌شوند باید روز جمعه مقابل تیمی قرار بگیرند که هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و توانست تیم یاسین‌پیشرو با با نتیجه ۸ بر ۲ شکست دهد.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است: (تمامی بازی‌ها ساعت ۱۷ آغاز می‌شود)

پنج‌شنبه؛ ۱۲ شهریورماه

گیتی‌پسند - یاسین‌پیشرو قم

جمعه؛ ۱۳ شهریورماه

فردوسی مشهد - کاشی نیلو اصفهان

دبیری تبریز - فرش‌آرا مشهد

مقاومت البرز - میثاق تهران

آذرخش بندرعباس - شهید منصوری

شهروند ساری - مس سونگون

حفاری اهواز - تاسیسات دریایی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.