مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم اگر بخواهیم در شرایط فعلی از مردم برای حل مشکلات مالی کمک بگیریم این مسئله مورد استقبال قرار نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهرام افشارزاده در مراسم تجیل از قهرمانان تیراندازی با کمان و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشحالم که در این مراسم شرکت کردم. حضور ملی‌پوشان تیراندازی با کمان در مسابقات جهانی و نتیجه‌ای که کسب کردند بسیار ارزشمند بود. در فدراسیون کار بنیادی صورت گرفته و امیدوارم در المپیک و بازی‌های آسیایی موفق باشند. هر چند که کار سختی در برزیل خواهند داشت.

وی که در سمت مشاور وزیر ورزش هم فعالیت می‌کند، درباره اعتراض فدراسیون کشتی به بودجه، گفت: این فدراسیون چند برابر بودجه‌ای که به آن اختصاص یافته درآمدزایی کرده است. به نظرم بودجه ورزش از همان اول کم حساب شده و هر چقدر هم زیاد شود باز هم کم است. زمانی که من ورزش می‌کردم نهایتا یک یا دو بار در طول سال اعزام صورت می‌گرفت، اما حالا چندین اعزام در طول یک سال انجام می‌شود. به نظرم باید از رسول خادم تشکر کنیم که توانسته تا این اندازه درآمدزایی کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره غذا پختن سیدمهدی رحمتی برای برخی از بازیکنان این تیم، عنوان کرد: این طور که شما می‌گویید نیست. ما در روزهای پنجشنبه و جمعه برای کسانی که در کمپ حضور دارند غذا می‌فرستیم احتمالا در یکی از روزها این غذا ارسال نشده و رحمتی نیز برای بازیکنان حاضر در کمپ غذا خریده است.

افشارزاده درباره اظهارنظر مدیرعامل پرسپولیس در کمک گرفتن از مردم و اینکه آیا در باشگاه استقلال نیز چنین حرکتی انجام خواهد شد یا خیر؟ عنوان کرد: احساس می‌کنیم این مسئله شاید مورد اقبال عمومی قرار نگیرد. یک بار در گذشته و در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده این کار انجام شد و باشگاه به مردم شماره حساب اعلام کرد که مورد استقبال قرار نگرفت. به هر حال اگر نیاز باشد دست نیاز به سوی مردم دراز می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )