سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با جذب چند بازیکن خارجی مورد نظر، دیگر دنبال حفظ تیم در لیگ نیستیم بلکه به دنبال رسیدن به جایگاه‌های هفتم یا هشتم هستیم.

سیاوش بختیاری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: هدف‌گذاری من برای پنج بازی نخست لیگ پنج امتیاز بود که خدا را شکر به این مهم رسیدیم و برای پنج بازی دوم که سه بازی خانگی هم داریم، کسب هفت امتیاز را هدف‌گذاری کرده‌ام و امیدوارم در تعطیلات لیگ روند تمرینی و حمایت از تیم به صورتی باشد که این مهم نیز محقق شود.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: تیم امروز برای برپایی اردو به کرج می‌رود و تمرینات‌مان از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود که امیدوارم با تمام نفرات به تمرین بپردازیم. قرار بود اردوی تیم از روز گذشته آغاز شود ولی با توجه به این که بازی ما با نفت تهران در هفته ششم لغو شد، من به استراحت تیم دو روز اضافه کردم و از فردا تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: من شرایط روحی روانی و جسمانی تیم را پس از بازی با ذوب‌آهن در هفته پنجم خوب دیدم. ان‌شاءالله در تعطیلات لیگ نیز بتوانیم جبران مافات کنیم و کمبودهای بدنی و تاکتیکی را برطرف کنیم، تا از هفته ششم بتوانیم با یک استقلال جدید در لیگ حضور یابیم.

وی درباره جذب بازیکن خارجی، عنوان کرد: در حال حاضر دو بازیکن پرتغالی که در پست‌های هافبک و حمله هستند و یک بازیکن استرالیایی که در دو پست هافبک دفاعی و دفاع وسط بازی می‌کند، در تهران منتظر من هستند که آن‌ها را از نزدیک ببینم و بعد درخصوص بستن یا نبستن قرارداد، تصمیم بگیرم.

بختیاری‌زاده خاطرنشان‌کرد: اگر بتوانیم این سه بازیکن را جذب کنیم و همان‌هایی باشند که من می‌خواستم، دیگر دنبال حفظ تیم در لیگ نیستیم بلکه به دنبال رسیدن به جایگاه‌ هفتم یا هشتم هستیم.

وی عنوان کرد: مدیرعامل تیم تاکنون هر چه خواسته‌ام در اختیار من و بازیکنان قرار داده و امکانات لازم برای‌مان فراهم بوده و کم نگذاشته است. خواسته من این است که مشکل پرداخت ۲۰ درصد مطالبات بازیکنان برطرف شود، چرا که بازیکنان ما همه فوتبالیست هستند و با جان و دل و میل و اشتیاق کار می‌کنند اما از سوی خانواده‌هایشان و مشکلات مالی، تحت فشار هستند که ان‌شاءالله با دریافت این ۲۰ درصد، از نظر روحی روانی شرایط بهتری پیدا کنند و بازدهی بهتری داشته باشند. بازیکنان ما تاکنون پولی دریافت نکرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در ادامه گفت: برای تیم سه بازی تدارکاتی با تیم‌هایی از جمله استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته بودم ولی با توجه به این‌که هفته دیگر در جام‌حذفی بازی داریم، باید در دیدارهای تدارکاتی‌مان تجدید نظر کنم.

وی درباره برنامه این تیم در جام‌حذفی، عنوان کرد: ما با امید در این مسابقات شرکت می‌کنیم. البته جام حذفی برای تیم‌هایی مانند استقلال اهواز و امثال ما نیست ولی بیشترین هدف من از حضور در این مسابقات، بازی دادن به بازیکنانی است که در جریان لیگ برتر، بازی کمتری به آن‌ها رسیده تا هم تجربه کسب کنند و هم این که از داشته‌های خودمان اطلاعات بیشتری کسب کنم. به هر حال با بازی‌هایی که تیم من انجام می‌دهد نه تنها خود من بلکه تمام مردم استان به تیم استقلال اهواز امیدوار شده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.