در مورد نافرجام ماندن حضور داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد در رئال مادرید ۵ علت مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس یکی از اتفاقات مهم در روز دوشنبه یعنی آخرین روز از فصل نقل و انتقالات تابستانی،‌ عدم راهیابی دروازه‌بان ۲۴ ساله من‌یونایتد در تیم رئال بود. آنگونه که در رسانه‌ها عنوان شد،‌تاخیر در ارسال چند دقیقه مدارک وی،‌مانع حضور این گلر ملی‌پوش نزد کهکشانی‌ها شد.

یک روزنامه آلمانی ساعاتی بعد از این اتفاق با تحقیق و بررسی بیشتر در مورد این ماجرا،‌ ۵ تئوری را در این زمینه مطرح کرد:

 

*تئوری ۱:

تئوری نخست می‌گوید درست نشدن انتقال دخه‌آ به خاطر اشتباه  کیلور ناواس، دروازه‌بان ۲۸ ساله رئالی‌ها است. براساس اعلام روزنامه مارکا، ناواس در این زمینه مقصر اصلی است. زیرا این گلر کاستاریکایی که خود خواهان تغییر تیم شده و می‌خواست با دخه‌‌آ، معاوضه شود،‌ تعلل کرده و این مبادله بازیکن را به هم ریخته است.

*تئوری ۲:

براساس اعلام یک منبع اسپانیایی مدارک دخه‌آ به صورت دیجیتال ارسال شده است. اما «فرمت» مدارک ارسالی به گونه ایی بوده که در اسپانیا هر چه تلاش شده، امکان بازکردن فایل‌ها وجود نداشته است.

 

*تئوری ۳:

شواهد زیادی در دست است که نشان می‌دهد و مشخص می کند،‌مدارک ارسالی با «کلید رمز» (پسورد) ارسال شده‌اند.اما طرف اسپانیایی تعلل کرده و نتوانسته قفل مدارک را بازکند.

*تئوری ۴ :

برخی روزنامه‌های انگلیسی گمانه زنی کردند که اشتباه در قضیه دخه‌آ را رئال مادرید در حقیقت مرتکب شده است. زیرا طبق این ادعا منچستری‌ها به موقع ریجیستر(ثبت‌نام) کردند اما ظاهرا مسئول رئالی این کار،‌در خواب بوده است!

*تئوری ۵:

آخرین گمانه‌زنی در مورد نافرجام بودن انتقال دخه‌آ حکایت از این نکته می‌کند که منچستری‌ها به عمد مدارک دروازه‌بان خود را دیرتر از حد مقرر ارسال کرده‌اند. چرا؟چون خواسته‌اند دخه‌آ را که از اولین روز فصل نقل و انتقالات ساز جدایی سرداده بود،‌مجبور به ماندن کرده و وی را اینگونه گوشمالی دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.