هافبک فرانسوی شیاطین سرخ از کنجکاوی کاپیتان این تیم در مورد خرید جدید منچستریونایتد گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونی مارتیال که به او لقب تیِری آنری جدید فوتبال فرانسه را داده‌اند، پیوستنش به منچستریونایتد با قراردادی پنج ساله به ارزش ۳۶ میلیون پوند قطعی است. پدیده جدید فوتبال فرانسه به تازگی از سوی دیدیه دشان به اردوی تیم ملی فرانسه برای دو بازی پیش‌روی این تیم مقابل صربستان و پرتغال در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ دعوت شده، جایی که می‌تواند اولین بازی ملی‌اش را برای خروس‌ها انجام دهد.

مورگان اشنایدرلین در اردوی تیم ملی فرانسه در خصوص پیوستن هموطنش به منچستریونایتد و کنجکاوی کاپیتان شیاطین سرخ به خبرنگاران گفت: روز یکشنبه وین رونی در هواپیما پیشم آمد و در مورد مارتیال از من پرسید که او چطور بازیکنی است؟ چون رسانه‌های انگلیسی صحبت در مورد مارتیال را شروع کرده بودند. من هم به وین گفتم که او بازیکنی فوق‌العاده با پتانسیل بالایی است و در فصل گذشته و  فصل جاری بازی‌های خوبی را برای موناکو انجام داده است. به رونی گفتم که مارتیال بازیکن تکنیکی و قدرتمندی است. به او گفتم آنتونی کمی شبیه به تیری آنری است، حتی رسانه‌ها او را با آنری مقایسه می‌کنند.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ در تمجید از هموطن ۱۹ ساله خود و در دفاع از رقمی که منچستریونایتد برای جذب او صرف کرده، عنوان کرد: به مارتیال توصیه می‌کنم به ارقامی که به انتقال وی نسبت می‌دهند، توجهی نکند. رسانه‌ها به این موضوع بسیار خواهند پرداخت و انتظارشان از وی برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر بالا خواهد بود ولی او باید توانایی‌هایی خود را به خاطر داشته باشد و بازی خودش را ارائه بدهد. مارتیال نباید تحت‌تأثیر رسانه‌ها قرار بگیرد. به نظرم همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.