آمار مصدومان و نتایج تراکتور‌سازی در هفته‌های ابتدایی بیانگر ناهماهنگی و البته مشکل بدنسازی در این تیم است. مسائلی که سرمربی پرتغالی این تیم تبریزی باید چاره‌ای برای حل آنها بیندیشد.

به گزارش خبرنگار مهر، به نظر می‌رسد تراکتورسازی و هواداران پرشور این تیم، دو مشکل اساسی در راه قهرمانی امسال جلوی پای بازیکنان این تیم می‌بینند.

مشکل اصلی تراکتورسازی شاید تغییرات بیش از حد باشد؛ بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که سربازگیری تراکتور از میان برترین‌های لیگ به سود این تیم تمام خواهد شد اما واقعیت این است که این تغییرات به دلیل پرتعداد بودن و البته ناهماهنگی زیاد بین بازیکنان تیم، کار را برای عمو سیبیلوی تبریز سخت کرده و هر روز بیشتر فریاد می‌زند تا بازیکنانش بتوانند چشم بسته یکدیگر را پیدا کنند.

این البته اولین مشکل تونی‌ویرا است، اما تنها مشکل او نیست. تونی با نگاهی به لیست بازیکنانش و البته آمار مصدومانش می‌تواند متوجه شود که درد بزرگتری از هماهنگی هم تیمش را می آزارد و آن این است که تیمش بیش از حد استاندارد مصدوم داده است.

پنج دیدار از لیگ گذشته و ۶ مصدوم روی دست ویرا مانده که این اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد. سعید آقایی، محمد ایران پوریان، خالد شفیعی، شجاع خلیل‌زاده سروش رفیعی و سامان نریمان جهان در همین چند بازی مصدوم بوده یا مصدوم شده‌اند که عدد بسیار بالایی را نشان می‌دهد.

در واقع این بیست روز تعطیلی برای تونی حکم نوش دارو را ایفا می‌کند چرا که برای هر دو مشکل تراکتور زمان می‌خرد. در این بیست روز تعطیلی تراکتور هم می‌تواند مصدومانش را برساند و هم با بیشتر مسابقه دادن و تمرین کردن، هماهنگ‌تر شود و کار را درست جلو ببرد.

تعداد مصدومان تراکتورسازی غیر منطقی است و نمی توان آن را به بدشانسی مرتبط کرد. در فوتبال چیزی به نام شانس وجود ندارد مگر در قرعه کشی، پس تونی شاید باید روی بدنسازی تیمش هم کار کند تا تعداد مصدومیت‌ها را در ادامه لیگ پایین بیاورد.

در این میان هواداران هم نقش بزرگی ایفا می‌کنند و باید دید تا کجا از تیمشان حمایت خواهند کرد؟ تونی البته وقت کافی برای ساختن تراکتور تغییر یافته و پرستاره دارد باید دید چگونه از آن استفاده خواهد کرد؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.