مربی بدنساز تیم فوتبال امید گفت: واقعاً خوشحالم فرصت همکاری با تیم امید ایران را پیدا کردم که این مسئله تجربه جدید و ارزشمندی برای من خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کن استید در خصوص حضورش در تیم امید ایران گفت: واقعاً خوشحالم فرصت همکاری با تیم امید ایران را پیدا کرده‌ام که قطعاً تجربه جدید و ارزشمندی برای من خواهد بود. اعضای کادرفنی و بازیکنان استقبال خوبی از من داشتند و به خوبی پذیرای من شدند که حضور من در این تیم و آغاز همکاری‌ام را بسیار آسان کرد.

وی ادامه داد: اردوی تیم امید ایران در کمپی فوق العاده برپا شده که امکانات خوب و حرفه‌ای در اختیار دارد و خوشبختانه همه چیز برای یک کار با برنامه و حرفه‌ای مهیا است.

مربی بدنساز تیم امید در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم هم خاطرنشان کرد: بازیکنان حاضر در اردو فوق العاده با انگیزه و با کیفیت هستند و می‌توان در بهترین سطح ممکن با آنها کار کرد.

استید افزود: می‌دانم موفقیت در رقابت‌های پیش‌رو و صعود به المپیک ریو چقدر برای فوتبال ایران و تیمی که با آن همکاری دارم اهمیت دارم و قطعاً من هم نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا به تیم المپیک ایران کمک کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در خصوص نوع همکاری اش با تیم امید گفت: طبق توافقی که با سرمربی تیم داشتم قرار شد تا در این اردو همکاری داشته باشیم و در صورت رضایت طرفین این همکاری ادامه داشته باشد.

مربی بدنساز تیم امید که اصالتی اسکاتلندی دارد، دارای مدرک مربیگری حرفه ای از کشور اسکاتلند است و در تیم‌های رده‌های مختلف سنی اتریش و استرالیا، تیم‌های باشگاهی استرالیا و قطر و کاونتری انگلیس فعالیت داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.