شب گذشته انتقال داوید دخیا به رئال مادرید، به خاطر دیر ارسال شدن مدارک منتفی شد.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته در حالی که همه چیز برای انتقال دخیا از منچستریونایتد به رئال مادرید مهیا شده بود، تعلل باشگاه ها در ثبت به موقع اسناد، باعث شد دخیا فعلا در جمع شیاطین ماندنی شود. 

این ماجرا عصبانیت شدید روزنامه آ.اس؛ چاپ مادرید، از فلورنتینو پرز را در پی داشته و با تیتر «افتضاح فلورنتینو» به این مدیر با تجربه تاخته است. آ اس مدعی است که رئالی‌ها ساعت ۰۰:۲۸ بامداد مدارک را ارسال کرده‌اند، در حالی که تنها تا نیمه شب وقت داشته‌اند. 

البته هر ۲ باشگاه معتقدند مدارک را به موقع ارسال کرده‌اند و مشکل از سازمان لیگ اسپانیا است. آن‌ها بنا بر این دارند تا با استفاده از لابی‌های خود در فیفا، این مشکل را حل و انتقال دخیا و ناواس را قطعی کنند. 

نکته جالب این ماجرا، آشنا بودن آن برای ما ایرانی‌ها است. پروپئیچ همین امسال مدارکش با ۴۵ دقیقه تاخیر ارسال شد و الان به راحتی در حال بازی کردن است. 

البته ماجراهای بسیار عجیب‌تری هم در این فوتبال داشته‌ایم. مانند ماجرای مهدوی کیا با چند ماه تاخیر، فرهاد مجیدی با چند هفته تاخیر، خلعتبری با چند هفته تاخیر که با جریمه ۷۰ هزار فرانکی فیفا مواجه شد و از همه آن ها معروف تر هم ماجرای موتومبا که باعث به وجود آمدن جنجال‌های فراوان شد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.