دستور جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که قرار است فردا برگزار شود مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال صبح فردا برگزار خواهد شد. در این جلسه قرار است در مورد انتخاب سرمربی تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی تصمیم‌گیری شود. کمیته فوتسال وحید شمسایی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال معرفی کرده و کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم محمدحسین میرشمسی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معرفی کرده است. همچنین در این جلسه پیشنهاد اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال، گزارش صورت مالی سال ۹۳-۹۴، پیگیری گزارش حسابرسی سال ۹۳-۹۴ و بودجه سالیانه سال ۹۴-۹۵ برای ارائه به مجمع فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

افشین دبیری، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مخالفت اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با سرمربیگری همزمان شمسایی در تمی ملی و تاسیسات به خبرنگار فارس گفت: به نظر شخصی من این موضوع ایرادی ندارد به شرط اینکه شمسایی وقت بشتری را برای تیم ملی بگذارد. او می‌تواند امسال را که با تاسیسات قرارداد دارد سپری کند و از سال آْینده تنها در تیم ملی فعالیت کند.

وی در مورد اینکه آیا قرار است مربیان پیشنهادی هم در جلسه حاضر شوند تصریح کرد: من اطلاعی ندارم که آنها را به جلسه دعوت کرده‌اند یا خیر اما له نظرم نیازی نباشد زیرا شناخت خوبی نسبت به آنها وجود دارد و می‌توانیم تصمیم بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.