پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد کمک ۵ هزار تومانی هواداران به باشگاه پرسپولیس یک پیشنهاد زننده برای این تیم بزرگ است.

رضا شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفت: زمان ما هم این مشکلات وجود داشت اما بازیکنان باید بدانند که به هر حال پول گرفتن آنها دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد. اینکه بازیکنان بخواهند تمرین نکنند چیزی جز آسیب به پرسپولیس نخواهد بود هر چند که از طرفی هم بازیکنان حق دارند که به دنبال پول‌شان باشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد طرحی که از سوی برخی مسئولان این باشگاه مبنی بر کمک ۵ هزار تومانی هواداران ارائه شده اظهار داشت: این کار قشنگی نیست و باید بگویم که این یک پیشنهاد زننده برای پرسپولیس است البته شاید روی طاهری هم فشار بوده که چنین حرفی زده اما اینکه بگویند هواداران پول بدهند یک پیشنهاد زشت و زننده است که در شأن پرسپولیس بزرگ نیست.

وی خاطرنشان کرد: تا دیروز می‌گفتند پرسپولیس یک برد به دست بیاورد تا از بحران خارج شود و حالا که خوشبختانه فولاد را از اهواز بردند باز هم حاشیه‌هایی به این شکل به سراغ تیم آمده است. به هر حال باید قبول کنیم که پرسپولیس تیم بزرگی است اما بازیکنان هم بدانند که با تمرین نکردن خودشان ضرر می‌کنند. آنها باید به عشق هواداران بازی کنند و بدانند که به باشگاه هم پول تزریق می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.