باشگاه رئال مادرید تاکید کرده است مدارک داوید دخیا را یک دقیقه پیش از پایان نقل و انتقال‌های فوتبال دریافت کرده و منتظر دخالت فیفا در این قضیه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سران باشگاه رئال مادرید همچنان امیدوارند بتوانند داوید دخیا را به تیمشان ببرند. بر اساس اعلام رادیو کادناسر، رئالی‌ها تمامی مدارک مربوط به انتقال دخیا به تیمشان را از باشگاه منچستریونایتد در ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه دریافت کرده‌اند که درست پیش از پایان نقل و انتقال‌های فوتبال در اروپا بوده است. این در حالی است که شب گذشته اعلام شد مدارک دخیا در ساعت ۲۸ دقیقه بامداد به دفتر باشگاه رئال مادرید رسیده است.

باشگاه رئال مادرید به استناد همین مساله، می‌خواهد فیفا در این زمینه وارد عمل شده و تا آنها مدارک‌شان را ارائه کنند. مادریدی‌ها می‌گویند که از نظر فیزیکی برایشان مقدور نبوده است که مدارک را پیش از ساعت ۱۲ شب به فدراسیون فوتبال اسپانیا بفرستند و برخی از کارها را بعد از نیمه شب انجام داده‌اند.

امروز (سه‌شنبه) مادریدی‌ها قصد دارند به فیفا ثابت کنند که کارهای مربوط به این انتقال، پیش از پایان مهلت نقل و انتقال‌ها بوده تا بتوانند هرطور شده، دخیا را به سانتیاگو برنابئو ببرند. در هر حال، فدراسیون فوتبال اسپانیا باید حرف آخر در این زمینه را بزند. سران این فدراسیون معتقدند دخیا پیش از پایان فصل نقل و انتقال‌ها به عنوان بازیکن رئال مادرید معرفی نشده و این رای نیز قطعی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.