روسونری در آخرین روز از بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی دو مهاجم خود را که در فهرست بازیکنان مازاد سینیشا میهایلوویچ قرار گرفته بودند، راهی پایتخت ایتالیا و آندلس کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه میلان اعلام کرد که آلساندرو ماتری، مهاجم ایتالیایی خود را برای یک فصل به تیم فوتبال لاتزیو قرار داده است.

ماتری ۳۱ ساله که فصل گذشته برای جنوا و یوونتوس بازی کرد، در فینال جام حذفی گل پیروزی‌بخش بانوی‌ پیر را به آبی‌پوشان شهر رم زد اما نتوانست در جمع تورینی‌ها بماند و حالا دوران بازیگری خود را در پایتخت ایتالیا ادامه خواهد داد.ظاهراً در قرارداد ماتری با لاتزیو بندی که به نایب قهرمان قهرمان فصل گذشته کوپا ایتالیا اجازه دهد او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند، وجود ندارد.

با ورود مهاجمانی مانند کارلوس باکا، لوئیز آدریانو و ماریو بالوتلی، شانس ماتری برای بازگشت به ترکیب اصلی میلان بسیار کمرنگ و او به بازیکنی مازاد در برنامه‌های سینیشا میهایلوویچ، سرمربی روسونری تبدیل شد.

باشگاه میلان در روز پایانی بازار نقل‌و‌انتقالات همچنین مهاجم ۱۷ ساله مراکشی خود، حکیم مستور را به مالاگا قرض داد. مستور تا پایان فصل ۱۷-۲۰۱۶ برای آبی‌و‌سفیدپوشان آندلس بازی خواهد کرد. برخلاف ماتری، مستور در پایان فصل جاری و در صورت تمایل سران مالاگا می‌تواند با آنها قراردادی قطعی منعقد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.