سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان که پرسپولیس از نظر فنی خوب بازی می‌کند باید به داد تیم برسند وگرنه با ادامه این اتفاقات باز هم شرایط ناخوشایندی بر تیم حاکم می‌شود.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرین امروز تعطیل اعلام شده و طبق برنامه فردا و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم نیروی زمینی خواهیم رفت.

وی در مورد مشکلات مالی سرخ‌پوشان و اینکه این حاشیه‌ها پرسپولیس را زمین خواهد زد، اظهار داشت: دقیقا همینطور است اگر الان که تیم در وضعیت خوبی است به داد پرسپولیس نرسند قطعا باز هم اتفاقات ناخوشایندی رخ خواهد داد. من با مسئولان باشگاه صحبت کردم و آنها قول دادند تا آخر هفته به بازیکنان پول بدهند و ما منتظر این آخر هفته هستیم.

سرپرست تیم پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکنان اعتصاب کرده‌اند که تمرین نمی‌کنند،‌افزود: به هر حال بازیکنان هر روز در تمرین درباره پول و مشکلات مالی حرف می‌زنند اما با همین شرایط تمرینات‌شان را انجام دادند اما باید قبول کنیم که فشار زیادی روی بازیکنان است. البته طاهری هم فشار زیادی تحمل می‌کند چرا که کار سخت است. برخی از بازیکنان آنقدر مشکل دارند که حتی پول برای خوردن غذا هم ندارند.

خوردبین در مورد اینکه شنیده می‌شود پول و صدقه‌ای که قبل از بازی بازیکنان جمع می‌کنند برای ارتزاق یکی از بازیکنان به وی پرداخت می‌شود، اظهار داشت: البته این طور نیست چرا که بازیکنان پول‌هایی که قبل از بازی به عنوان صدقه کنار می‌گذارند را قرار شده به فرد نیازمندی بدهیم!

وی در مورد مشکل مسکن سیدعلی فاطمی هم خاطرنشان کرد: به هر حال این بازیکن جوان مشکل مسکن دارد و ما هم اعلام کردیم که اگر برای او در درفشی فر و شب‌ها مشکلی پیش بیاید چه کسی پاسخگوست؟ کریم باقری هم لطف کرد و با هزینه شخصی‌اش دو شب برای این بازیکن هتل گرفت و الان هم برای او دنبال خانه است تا بتواند این جوان را از این شرایط نجات دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.