حسین ابراهیمی می‌گوید برخی حواشی و حرف و حدیث‌ها در فولاد است که کار آن ها را سخت کرده است اما باید بهتر از این عمل کنند.

بازیکن فولاد خوزستان در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره نتایج ضعیف فولاد در پنج هفته ابتدایی لیگ‌برتر، گفت: تیم‌مان با مشکلاتی مواجه است و در بعضی نقاط ضعف‌هایی داریم. البته تیم‌های دیگر هم مانند پرسپولیس، نفت و ... شروع خوبی نداشتند. تغییرات زیاد، وضعیت آب‌و‌هوا، زمین نامساعد غدیر اهواز هم به این مشکلات دامن زده‌اند اما بهانه نمی‌آوریم و باید نتایج بهتری کسب کنیم. تیم‌های دیگر هم در مقابل ما با انگیزه ظاهر می‌شوند. ان‌شاءالله در ادامه لیگ محکم‌تر و جدی‌تر عمل می‌کنیم و نتایج بهتری را به دست می‌آوریم.

مهاجم فولاد خوزستان با بیان اینکه از عملکردش در این چند هفته راضی نبوده، ادامه داد: باید بهتر از این عمل کنم. شاید به نسبت بازیکنان جدید عملکرد بهتری داشته باشم اما تا زمانی که تیم نتیجه نگیرد راضی نخواهم بود. باید تیم پیشرفت کند که من هم از عملکردم راضی باشم.

وی با اشاره به وجود مسائل حاشیه‌ای در اطراف تیم، اظهار کرد: اسکوچیچ از لحاظ عاطفی مربی محکمی است و به ما هم می‌گوید محکم و قوی باشیم. قبل از شروع لیگ استرس خاصی نداشتیم اما به مرور به وجود آمد. مسائل حاشیه‌ای خیلی ما را اذیت کرد اما اینها بهانه است و باید کارمان را درست انجام دهیم. بالاخره فولاد تیم پرطرفداری است و این حاشیه‌ها هم به وجود می‌آید. ناامید نیستیم و باید بهتر عمل کنیم.

ابراهیمی درباره وضعیتش در تعطیلات لیگ، خاطرنشان کرد: در بازی با پرسپولیس برخوردی با سوشا مکانی داشتم که در تست MRI مشخص شد که کوفتگی شدید زانو دارم و باید چند روزی را استراحت کنم. به دلیل اردوی تیم‌ملی لیگ چند روزی تعطیل شده و اسکوچیچ هم برای چند روز تمرینات را تعطیل کرد. اگر امروز وضعیت هوایی مساعد باشد به اهواز می‌روم. اسکوچیچ هم به دلیل شکست مقابل پرسپولیس و ناراحتی از این موضوع در حالی که بلیتش را گرفته بود به کرواسی نرفت.

بازیکن فولاد در پایان اشاره به اظهاراتش پیش از آغاز لیگ، گفت: قبل از آغاز لیگ گفتم که می‌خواهیم به رتبه خوبی برسیم و حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم. هنوز هم به دنبال همین هدف هستیم. اگر حواشی و حرف‌ و حدیث‌ها کمتر شود با آرامش بیشتری کار می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.