عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: با توجه به خواست هواداران و نتایجی که تونی اولیویرا در سال‌های قبل کسب کرده است نظر هیأت مدیره حمایت و دادن فرصت به این مربی است.

دارا غزنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود هیأت مدیره در جلسه اخیر خود از تونی اولیویرا حمایت کامل کرده است، گفت: اخیرا جلسه‌ای نداشتیم. اولیویرا را به دلیل اینکه محبوب هواداران بود و آنها دوست داشتند این مربی در تراکتورسازی حضور داشته باشد انتخاب کردیم. او در ۴ سال گذشته عملکرد خوبی داشته و یک عنوان قهرمانی در جام حذفی و ۳ عنوان نایب قهرمانی به دست آورده است. به همین خاطر نظر هیأت مدیره حمایت و دادن فرصت بیشتر به این مربی است تا ان‌شاالله او بتواند هر چه زودتر تیم را به شرایط آرمانی برساند.

وی در مورد اینکه در رسانه‌ها شایعه تغییر این مربی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: به عنوان عضوی از هیأت مدیره باید بگویم تا به اینجا هیچ فکری در مورد این مسئله نشده است فعلا از این مربی حمایت می‌کنیم و تا به آخر هم همین تفکر را داریم.

غزنوی در پاسخ به این سوال که بدین ترتیب مطرح شدن گزینه‌های مربیگری برای تراکتورسازی مثل فیروز کریمی شایعه است گفت: تمام این حرف‌ها ساخته و پرداخته اذهان برخی افراد است و این شایعات برای مطرح کردن برخی نفرات بیان می‌شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه شایعه تغییر سعید عباسی هم مطرح شده است، اظهار داشت: تا آنجایی که من اطلاع دارم این موضوع هم درست نیست و این مسئله را صد در صد تکذیب می‌کنم. هنوز اتفاقی نیفتاده است که بخواهیم دست به تغییر بزنیم. ۵ بازی از لیگ گذشته که طی آن یک برد، یک باخت و ۳ پیروزی به دست آورده‌ایم. تمام تیم‌های بزرگ در مقطعی از لحاظ کسب نتیجه دچار مشکل می‌شوند و ممکن است در برهه‌ای از زمان نتیجه نگیرند. نباید با یک کش‌مش گرمیمان و با یک مویز سردیمان شود. متاسفانه کسانی که مخالف عباسی هستند این شایعات را مطرح می‌کنند تا تیم تحت فشار قرار بگیرد.

وی در مورد اختلاف ایوب ذوالفقاری (سرپرست تراکتورسازی) با تونی اولیویرا و اینکه آیا هیأت مدیره به این مسئله ورود می‌کند، گفت: این مسئله در حوزه اختیارات مدیرعامل است  و این مسائل جزئی و حاشیه‌ای در حد هیأت مدیره نیست. مدیرعامل بالاترین عضو اجرایی باشگاه است و عباسی این مسئله را حل خواهد کرد.

عضو هیأت مدیره تراکتورسازی با رد برخی اظهار نظرات که از زبان او مطرح می‌شود، گفت: اینکه از زبان بنده بیان می‌کنند که فلانی به تیم می‌آید و فلانی از تیم می‌رود را قویا تکذیب می‌کنم. نه با کسی حرف زدم و نه گفتم اولیویرا می‌رود و نه شخص جدیدی به تیم می‌‌آید. این مسائل ساختن ذهن عده‌ای شایعه پرداز است که بعضی از نام‌ها را مطرح می‌کنند تا برایشان کار پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.