مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: باید در دبی دور از احساسات، منطقی و هوشمندانه مقابل الاهلی بازی کنیم چون برد یک بر صفر آنها نتیجه‌ شکننده‌ای‌ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی چینی در گفت‌وگو با سایت باشگاه نفت تهران در خصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم فوتبال نفت پیش از رویارویی با تیم الاهلی امارات اظهار داشت: تیم ما در این فصل تغییرات زیادی داشته بنابراین تا زمانی که بازیکنان جدید تیم بخواهند خود را با تاکتیک‌های سرمربی تطبیق داده و با سایر بازیکنان هماهنگ شوند نیاز به زمان داریم.

وی افزود: ما در فصل گذشته هم تا هفته پنجم نتایج خوبی نگرفته بودیم و تقریبا شرایط مشابهی داشتیم. فکر می‌کنم روند صعودی تیم نفت در نتیجه گیری از بازی مقابل استقلال اهواز در هفته ششم لیگ آغاز خواهد شد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم از نظر نتیجه‌گیری بتوانیم به شرایط مطلوب برسیم. در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بازی برگشت با الاهلی امارات قرار داده‌ایم.

چینی تصریح کرد: از گذشته تیم‌های ایرانی برای صعود در مراحل حذفی، در اکثر موارد خارج از خانه بهتر نتیجه گرفته‌اند، ضمن اینکه برد یک بر صفر الاهلی بردی شکننده است.

وی خاطر نشان کرد: مهم این است که ما در آن بازی ابتدا گل بزنیم البته الاهلی تیم خوبی است که بازیکنان آن تفکرات حرفه‌ای دارند ضمن اینکه این تیم بازیکنان باکیفیتی همچون اورتون و لیما دارد که می‌توانند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشند.

مربی تیم فوتبال نفت تهران تاکید کرد: باید در دبی دور از احساسات یک بازی منطقی و هوشمندانه را مقابل الاهلی انجام دهیم چون همان طور که گفتم برد یک بر صفر نتیجه‌ای کاملا شکننده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.