مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال امید تاکید کرد که اردوی این تیم در هلند بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هادی طباطبایی در خصوص برگزاری اردوی تیم امید در هلند گفت: اردوی فوق العاده خوبی برپا شده و امکانات حرفه‌ای از جمله زمین تمرین و سالن بدنسازی در اختیار تیم امید قرار گرفته که به نظر من در چند سال اخیر بی سابقه بوده است. خوشبختانه شرایط مساعد باعث شده تا بازیکنان با انگیزه بالایی در تمرینات شرکت کنند. 

وی در خصوص اهداف اصلی برگزاری این اردو و تمریناتی که طراحی شده است، گفت: اردوی هلند با هدف هماهنگی بیشتر تیمی برپا شده و تمرینات نیز در ادامه برنامه اردوهای گذشته طراحی شده تا به اهداف نهایی که داریم، برسیم. تمرینات تیم همه روزه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و البته در فواصل مختلف نیز زمان‌های استراحتی را نیز برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم امید با اعلام رضایت از  تمرینات روز گذشته گفت: تمرین روز گذشته در دو نوبت و با شور نشاط خوبی برگزار شد و تمامی بازیکنان با انگیزه و جدیت بالایی برنامه‌های کادرفنی را اجرا کردند. بخش اصلی تمرین روز گذشته به مرور برنامه‌های تاکتیکی از جمله سرعت و دقت در انتقال توپ و استفاده از ضد حملات اختصاص داشت که با جدیت برگزار شد.

طباطبایی در خصوص برگزاری بازی‌های تدارکاتی گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته دو یا سه بازی تدارکاتی خوب انجام خواهیم داد که به کسب تجربه و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم ما کمک خواهد کرد و امیدواریم که نتیجه لازم را از این اردو و بازی های تدارکاتی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.