دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد همچنان شانس دارد تا به تیم زادگاهش یعنی رئال‌ مادرید ملحق شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته رسانه‌های معتبر اسپانیایی خبر دادند که دو باشگاه رئال‌ مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال داوید دخه‌آ به سانتیاگو برنابئو به توافق رسیده‌اند و این دروازه‌بان اسپانیایی در آخرین روز نقل و انتقال تابستانی لالیگا به کهکشانی‌ها ملحق می‌شود. رقم این قرارداد را هم برخی ۳۵ میلیون یورو گزارش دادند و برخی دیگر ادعا کردند این دروازه‌بان ۲۴ ساله با کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی رئال مبادله می‌شود و رقمی در حدود ۲۵ میلیون پوند هم به منچستریونایتد پرداخت خواهد شد.

روزنامه‌های معتبر اسپانیایی اما خبر دادند با وجود اینکه دخه‌آ و ناواس که به ترتیب به منظور انتقال به تیم‌های رئال‌مادرید و منچستریونایتد تست‌های پزشکی را هم پشت‌ سر گذاشتند ولی مدارک سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اسپانیا به سازمان لیگ حرفه‌ای اسپانیا ارسال نشده و در نتیجه این انتقال منتفی است، البته با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات تابستانی در انگلیس امروز (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد، کیلور ناواس همچنان شانس پیوستن به شیاطین سرخ را دارد.

نسخه بین‌المللی سایت «گل» اما گزارش داد دو باشگاه رئال‌ مادرید و منچستریونایتد پس گره خوردن کارشان بر سر انتقال دخه‌آ به سانتیاگوبرنابئو همچنان به دنبال نهایی کردن این انتقال هستند و امید دارند که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات انگلیس در روز سه‌شنبه بتوانند این بازیکن را به سانتیاگوبرنابئو انتقال دهند.

بر اساس این گزارش، منچستری‌ها تأکید دارند که آنها مدارک لازم را در موعد مقرر در سیستم نقل و انتقالات فیفا به ثبت رسانده‌اند و قرار است امروز (سه‌شنبه) سران دو باشگاه رئال‌مادرید و منچستریونایتد مدارک خود را به فیفا و سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال اسپانیا ارائه دهند.

دخه‌آ که یک سال از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده، پنج سال پیش در ازای ۱۷.۸ میلیون پوند از اتلتیکو مادرید به جمع سرخپوشان اولدترافورد پیوست. او در فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به انتخاب بازیکنان و هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.