بال آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که سرمربی هلندی منچستریونایتد مسبب جدایی وی از شیاطین سرخ بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنخل دی‌ماریا ادعا کرده که بروز چند مورد اختلاف میان وی و لوئیز فن‌خال، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد سبب شده است که او اولدترافورد را ترک کند.

دی‌ماریای ۲۷ ساله تابستان امسال در شرایطی با قراردادی ۶۳ میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست که تابستان سال گذشته با قراردادی ۷۵ میلیون یورویی از رئال‌مادرید به منچستریونایتد ملحق شده بود. یک فصل حضور دی‌ماریا در اولدترافورد برخلاف شروع خوبش، پایان خوبی نداشت و او خیلی زود شیاطین سرخ را ترک کرد. اکنون او می‌گوید که دلیل خروجش از اولدترافورد اختلاف با فن‌‌خال بوده است.

دی‌ماریا که در اولین بازی‌اش برای PSG درخشان ظاهر شد و پاس گل سوم پیروزی ۳ بر صفر تیمش را به اسکیل لاوتزی داد، در گفت‌و‌گو با رادیو ESPN‌ اظهار داشت: فن‌خال فلسفه کاری خاص خودش را داشت و یکی از دلایلی که من ‌خواستم به منچستریونایتد بروم، همان فلسفه بود. با این حال تطبیق پیدا کردن با شیوه کاری او کار سختی بود و من یک چند بار با او اختلاف پیدا کردم. در منچستریونایتد برای من همه چیز خوب شروع شد اما مدتی بعد مصدوم شدم. زمانی که برگشتم، فن‌خال پست بازی‌ام را تغییر داد. زمانی که با لوران بلان، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن صحبت کردم او گفت که از من در همان پستی که در رئال‌مادرید داشتم، بازی خواهد گرفت.

دی‌ماریا در ادامه به تیم ملی کشورش اشاره داشت و تأکید کرد که لیونل مسی - کسی که به خاطر ناکامی‌های آلبی‌سلسته طی دو سال اخیر از سوی رسانه‌های آرژانتینی به شدت مورد انتقاد واقع شده است - برای تیم ملی آرژانتین مهره مهمی است.

او تأکید کرد: کوپا آمه‌ریکای بعدی اکنون هدف اصلی ماست. مردم وضعیت رختکن تیم ما را بعد از باخت در فینال کوپا آمه‌ریکا ندیدند که اینگونه درباره ما قضاوت می‌کنند. ما نابود شده بودیم. بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ نمی‌خواستیم یک فینال دیگر را هم ببازیم. مسی در تیم ما با اختلاف مهمترین بازیکن است. بدون او کار بسیار سخت می‌شد. در فوتبال زمانی که اوضاع بر وفق مراد پیش نمی‌رود، مسلماً شما ضربه می‌خورید و این ضربه دردناک‌تر هم می‌شود زمانی که رسانه‌ها سلاخی‌تان می‌کنند.

تورنمنت بعدی که آرژانتین فرصت صعود به فینال آن را دارد، تورنمنت ۱۰۰ سالگی کوپا آمه‌ریکا است که سال آینده در آمریکا و با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.