دروازه‌بان بزرگ فوتبال اسپانیا که چندی قبل به تیم پرتغالی اف.ث پورتو پیوسته، خواهان راهیابی تیم جدیدش به فینال لیگ قهرمانان و قرارگرفتن مقابل رئال مادرید است.

به گزارش خبرگزاری فارس ایکر کاسیاس که چندی قبل بعد از سال‌ها وفاداری به رئال و هوادارانش، مجبور به ترک کهکشانی‌ها شد، در حاشیه یک کنفرانس خبری اظهار داشت:وضعیت مادرید در بهترین حالت نبود. همیشه کانون اتفاقات بودم. فرقی نداشت که مورد پیش آمده مثبت یا منفی باشد. فضای جدیدی را برای نفس کشیدن لازم داشتم.

*فضای سنگین در مادرید

وی ادامه داد: همواره مورد نقد واقع می‌شدم. اما لازم بود که از این فضا فاصله بگیرم. قدم سختی بود. اما حضور در تیمی مثل پورتو ، تجربه جدیدی است که احساس کاملا متفاوتی دارد. اینجا بسیار شاد و سعادتمند هستم که هرکسی مرا ببیند، از قیافه‌ام این نکته برایش کاملا مشهود خواهد بود.

*پیش‌بینی در مورد یاران سابق

ستاره پرسابقه اکنون هرچند از رئال مادرید فاصله گرفته اما همچنان اتفاقات و رویدادهایش را از راه دور پیگیری می‌کند.

وی عنوان کرد: رئال کادر بازیکنانش را با یکسری ستاره‌های جدید تقویت کرده است. فصل هم برایش با یک تساوی در خیخون آغاز شد. اما مقابل بتیس،‌جوانان‌ رئال چهره واقعی خود را نشان دادند که امیدوارم همینگونه هم بماند. واقعا این تیم راه طولانی تا پایان فصل باقی بماند.

*رویای دوئل با یاران سابق

وی در مورد حضور در لیگ قهرمانان نیز عنوان کرد: رویارویی با چلسی، داستان خاص خودش را دارد. چون به هرحال با ژوزه مورینیو دیدار می‌کنیم. البته دوست دارم در نهایت به فینال لیگ قهرمانان برسیم و در سن‌سیرو برابر رئال مادرید بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.