هافبک پیشین آرژانتینی منچستر یونایتد اعتراف کرد که کنار آمدن با فلسفه لوئیس فان خال بسیار سخت بود و همین باعث شد تا در نهایت شیاطین سرخ را ترک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه منچستر ایونینگ، آنخل دی‌ماریا در فصل جابه‌جایی تابستانی سال قبل با رقم بسیار بالایی به منچستریونایتد پیوست و به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ جزیره انتخاب شد. این هافبک آرژانتینی در حالی به شیاطین سرخ پیوست که در فصل قبل از آن، عملکرد خیره‌کننده‌ای در رئال مادرید داشت و با این تیم موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده بود. او اما در یونایتد عملکرد ضعیفی داشت و یکی از بدترین خریدهای فصل لقب گرفت.

دی‌ماریا در نهایت در تابستان سال جاری از منچستریونایتد جدا شد و تصمیم گرفت که به پاری سن ژرمن برود. او در گفت و گویی که با روزنامه منچستر ایونینگ داشت، لوئیس فان خال را دلیل اصلی جدایی‌اش از یونایتدها برشمرد.

دی‌ماریا در این زمینه گفت: فان خال فلسفه خاص خود را دارد و کنار آمدن با تفکرهای او بسیار سخت است. نتوانستم خودم را با طرز فکر فان خال سازگار کنم و این دلیل اصلی جدایی‌ام از منچستریونایتد بود. با مربیان زیادی کار کرده‌ام اما باید اعتراف کنم کنار آمدن با فان خال از همه سخت‌تر است.

این ستاره آرژانتینی ادامه داد: در منچستریونایتد شروع بسیار خوبی داشتم تا این که با آسیب دیدگی مواجه شدم. بعد از پشت سرگذاشتن دوران آسیب، دیدگی فان خال پست مرا تغییر داد و این باعث شد تا نتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. پس از آن بود که لوران بلان، سرمربی پاری سن ژرمن با من تماس گرفت. او تاکید کرد که اگر به تیم او بروم به من اجازه خواهد داد در همان پستی که در رئال می‌درخشیدم، بازی کنم و در نهایت من هم قبول کردم به پاری سن ژرمن بیایم.

دی‌ماریا در پاری سن ژرمن عملکرد خوبی داشته است. او در دیدار اخیر این تیم برابر موناکو در هفته چهارم لیگ فرانسه که با پیروزی سه بر صفر شاگردان لوران بلان به پایان رسید، با پاسی بسیار زیبا موجب شد ازکوئل لاوتزی دروازه حریف را باز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.