مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا و میلان وارد دنیای مربیگری شد و به شکل رسمی هدایت تیم میامی آمریکا را به عهده گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آژانس خبری EFE، باشگاه میامی آمریکا اعلام کرد الساندرو نستا، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و میلان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است. این تیم آمریکایی در لیگ دسته دو بازی می‌کند و نستا در نخستین تجربه مربیگری خود ماموریت دارد با کسب نتایج خوب، زمینه را برای صعود به لیگ حرفه‌ای این کشور فراهم کند.

نستا سابقه حضور در لیگ آمریکا را دارد و چند سالی را به بازی کردن در این لیگ پرداخت. البته او در لیگ هند به دوران فوتبالی خود پایان داد.

پائولو مالدینی، هم‌بازی سابق نستا در میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا یکی از مالکان باشگاه میامی آمریکا است. این دو در نشست خبری حضور یافتند تا درباره شرایط جدید این باشگاه صحبت کنند.

نستا در این زمینه گفت: بسیار خوشحالم که هدایت میامی را به عهده گرفتم و قرار است که در لیگ آمریکا مربیگری کنم. از کسانی که این فرصت را به من دادند، بسیار تشکر می‌کنم و خودم را مدیون آنها می‌دانم. این نخستین تجربه مربیگری من است و نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا نتایج رضایت بخشی به‌دست آورم.

پائولو مالدینی هم گفت: نستا را به خوبی می‌شناسم و به توانایی‌های او ایمان دارم. بسیار خوشحالم که نستا در کنار ماست. هم‌بازی سابق و دوست کنونی نستا هستم. او برای موفقیت تیم، نهایت تلاش خود را به کار خواهد گرفت و اطمینان دارم که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.