ستاره جوان شیاطین سرخ از این تیم جدا شد و با قراردادی قرضی به بوروسیا دورتموند پیوست. دراکسلر، ستاره شالکه هم با ۳۵ میلیون یورو پیراهن ولفسبورگ را بر تن کرد.

به گزارش ایسنا و نقل از سایت گل، عدنان یانوزای، ستاره جوان منچستریونایتد در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی از خود نشان داده بود. او یک گل سه امتیازی برای یونایتدها در دیدار برابر استون ویلا به ثمر رساند و با ستایش لوئیس فان خال روبه‌رو شد. انتظار می‌رفت که این بازیکن در یونایتد بماند اما سران این باشگاه انگلیسی با قرارداد قرضی او موافقت کردند تا این بازیکن ۲۰ ساله پیراهن دورتموند را بر تن کند.

مدیر ورزشی باشگاه دورتموند در این زمینه گفت: یانوزای بازیکنی با توانایی‌های بسیار بالاست. او توان بازی در چند پست را دارد و بدون شک حضورش در تیم ما کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود تا در خط حمله، تنوع بیشتری داشته باشیم.

خود یانوزای هم از پیوستن به دورتموند خوشحال است. او در این‌باره عنوان کرد: دورتموند باشگاه بسیار بزرگی است و هواداران این تیمشان حمایت بی‌نظیری از تیم محبوب خود می‌کنند. می‌خواهم با این تیم موفقیت‌های زیادی به دست آورم.

یانوزای در لیگ قهرمانان اروپا نمی‌تواند به میدان برود زیرا دورتموند فصل قبل نتوانست به خاطر نتایج کابوس‌واری که به‌دست آورد، جواز صعود به این رقابت‌ها را به دست آورد.

خبر مهم دیگر درباره فصل جابه‌جایی تابستانی در رقابت‌های بوندسلیگا اینکه جولیان دراکسلر، ستاره خط میانی شالکه با وجود پیشنهاد از باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت شالکه را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

باشگاه ولفسبورگ بعد از جدایی کوین دی‌بروین خیلی سریع دست به کار شد و دراکسلر را جایگزین او کرد. رسانه‌های آلمانی رقم انتقال این بازیکن به ولفسبورگ را ۳۵ میلیون یورو اعلام کردند.

فیلیپه ملو، ادم لاییچ و کریستین تیس هم راهی اینتر ایتالیا شدند. ملو که پیشتر پیراهن یوونتوس در سری A را به تن کرده بود، چند سالی در ترکیب گالاتاسرای ترکیه به میدان رفت اما اکنون بار دیگر به کالچو بازگشته است. لاییچ هم سال گذشته در باشگاه رم توپ می‌زد و اکنون با امضای قراردادی قرضی به ترکیب نرآتزوری اضافه شده است. او می‌تواند در تابستان آینده قراردادش با اینتر را قطعی کند و به شکل دائم در تیم آبی‌پوش شهر میلان بماند. تیس هم بازیکن جوان گالاتاسرای بود که روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر از دوران مربیگری در گالا او را می‌شناخت. قرارداد تیس هم قرضی است و امکان دائمی شدن هم دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.