نراتزوری دو هافبک تیم‌های رم و گالاتاسرای را در آخرین روز از بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی به خدمت گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسینم، تیم فوتبال اینتر اعلام کرد که در آخرین دقایق بازار نقل‌و‌انتقالات تابستانی با آدم لیائیچ، هافبک رم قراردادی قرضی به ارزش دو میلیون یورو بسته است که این بازیکن صرب ۲۳ ساله را برای یک فصل در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا نگه خواهد داشت. اینتر در صورت رضایت از عملکرد لیائیچ می‌تواند او را با پرداخت ۹ میلیون یوروی دیگر به طور قطعی بخرد.

لیائیچ از زمان انتقال ۱۱ میلیونی‌اش به جالوروسی دو فصل را در استادیو المپیکو بازی کرد اما نتوانست تحسین رودی گارسیا، سرمربی رم را برانگیزد. ملوی ۳۲ ساله اما از سال ۲۰۱۳ که یوونتوس را به طور رسمی برای پیوستن به گالاتاسرای ترک کرد، در این تیم مهره‌ای کلیدی بود. او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ برای گالاتاسرای به صورت قرضی بازی می‌کرد.

دقایقی پس از اعلام خبر پیوستن لیائیچ به شاگردان روبرتو مانچینی، سایت اینتر خبر دیگری مبنی بر جذب فلیپه ملو، هافبک دفاعی برزیلی گالاتاسرای و همچنین الکس تلس را از همین تیم برای یک فصل منتشر کرد.

ملو با قراردادی هشت میلیون یورویی و دو ساله به شاگردان روبرتو مانچینی پیوسته است.

لیائیچ، تلس و ملو خرید‌های تابستانی اینتر را در این فصل را به ۹ بازیکن افزایش دادند. پیش از او جفری کندوگبیا، ایوان پریسیچ، جیسون موریو، میراندا، استوان یووتیچ و مارتین مونتویا  را به خدمت گرفته بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.