سرمربی تیم فوتبال پارسه گفت: مسئولان باشگاه پارسه نیم‌نگاه به قهرمانی دارند البته تلاش بشتر آنها بازیکن‌سازی است.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پارسه اظهار داشت: تیم جوانی داریم و ۷۰-۸۰ درصد تیم تغییر کرده است. بازیکنان ما باانگیزه‌ هستند. باشگاه نیم نگاهی به قهرمانی دارد و سعی بیشترش بر این است که بازیکن‌سازی داشته باشد. امیدوارم بتوانیم در رده‌های میانی جدول قرار بگیرم که اکر این اتفاق رخ بدهد کار بزرگی انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی به دست می‌آوردیم اما کم‌تجربگی بازیکنان باعث می‌شود که توپ‌ها به گل تبدیل نشود. همان طور که می‌دانید شرایط لیگ دسته اول بسیار سخت است و هنوز زود است که بخواهیم در مورد تیم‌های صعود کننده صحبت کنیم. تیم‌ها با مشکلات مالی روبرو می‌شوند و بازی‌های سختی را در پیش خواهیم داشت.

سرمربی پارسه در خصوص شرایط باشگاه گفت: باشگاه خصوصی است و عابدینی مالک و همه کاره باشگاه است در این شرایط اقتصادی پول در آوردن سخت است تیم‌های دولتی بهتر می‌توانند وضعیت خود را پیش ببرند. تاکنون مشکلی در خصوص پرداخت‌ها نبوده است. باید شرایط نیم فصل را ببینیم و بعد از آن در خصوص وضعیت صعود به لیگ برتر صحبت کنیم.

پیوس در مورد شرایط باشگاه پرسوپلیس یادآور شد: فکر می‌کنم بازیکنان از نظر فوتبالی بهتر عمل می‌کنند و از لحاظ بدنی بهتر شده‌اند. چون جوان هستند نتوانسته‌اند نتیجه بگیرند و قطعاً اگر به آنها فرصت داده شود می‌توانند در آینده نتایج بهتری را کسب کنند.

وی در خصوص صحبت‌های طاهری مبنی بر اینکه هر هوادار ۵ هزار تومان به باشگاه کمک کند یادآور شد: این کار درست نبود. قیمت پرسپولیس بیشتر از این حرف‌هاست که چنین صحبت‌هایی مطرح شود. اگر طاهری نمی‌تواند کاری کند استفعا بدهد خیلی بهتر است کسانی هستند که می‌توانند حلال مشکلات باشند از جمله دادکان و عابدینی که می‌توانند وضعیت را بهتر کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.