در حالی که همه نگاه‌ها به سرنوشت داوید دخیا دروازه‌بان تیم منچستر یونایتد بود عدنان یانوزای و چیچاریتو دو ستاره دیگر این تیم راهی بوندس لیگا شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز پایانی فصل نقل و انتقال در فوتبال اروپا بسیار پر سر و صدا بود. در حالی که همه نگاه‌ها به داوید دخیا دروازه‌بان تیم منچستر یونایتد بود و از عصر امروز خبر غیر رسمی توافق بین دو باشگاه منچستر یونایتد و رئال مادرید بر سر انتقال وی منتشر شده بود دو ستاره دیگر یونایتد راهی بوندس لیگا شدند.

خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو که فصل قبل به طور قرضی از منچستر یونایتد راهی رئال مادرید شده بود و در دیدارهای اولیه این فصل نیز برای یونایتد به میدان رفته بود سر از تیم بایر لورکوزن در آورد و تا سال ۲۰۱۸ به عضویت این تیم در آمد. مبلغ این انتقال ۷ میلیون پوند اعلام شده است. سایت کیکر نیز به مبلغ یازده میلیون یورویی برای این انتقال اشاره کرده است.

عدنان یانوزای ستاره جوان و بلژیکی منچستر یونایتد که از سوی فن خال کمتر فرصت بازی پیدا کرده است نیز تصمیم به ترک اولدترافورد گرفت و راهی دورتموند شد. این بازیک تکنیکی یک سال به طور قرضی برای زردپوشان دورتموند بازی خواهد کرد.

سایت مارکا نیز در لابه لای گزارش‌های خود خبر داد در ازای انتقال دخیا به رئال مادرید که بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو برای این تیم آب می‌خورد کیلور ناواس، دروازه‌بان تیم رئال مادرید راهی به عنوان بخشی از این انتقال منچستر یونایتد خواهد شد با این حال هنوز دو باشگاه واکنش رسمی نسبت به این خبر نداشته‌اند.

امروز باشگاه وولفسبورگ نیز اعلام کرد یولیان دراکسر، ستاره جوان شالکه را به خدمت گرفته است. دانته مدافع برزیلی بایرن هم از این تیم جدا شد و وولفسبورگ پیوست. از دیگر انتقال‌ها می‌توان به حضور الکس سانگ در تیم وستهام انگلیس اشاره کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.