هافبک جدید تیم فوتبال الغرافه از پیوستنش به این تیم ابراز خوشحالی و رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود شجاعی پس از امضای قرارداد یک ساله با تیم الغرافه قطر در یک کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران قطری بود.

شجاعی ابتدا در مورد حضورش در الغرافه اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که به یک باشگاه بزرگ آمدم. با توجه به اینکه فصل گذشته الشحانیه در لیگ قطر حضور داشتم کاملاً از امکانات الغرافه اطلاع دارم.

وی ادامه داد: برای آمدن به الغرافه از فرهاد مجیدی و خلتبری که در الغرافه حضور داشتند هم تعریف این باشگاه را شنیده بودم. در مجموع تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا برای الغرافه بازیکن خوبی باشم.

هافبک جدید تیم الغرافه قطر در مورد شرایط این تیم در لیگ ستارگان هم خاطرنشان کرد: من روز گذشته تمرینات الغرافه را دیدم و باید بگویم که خوشحالم این تیم را برای بازی کردن انتخاب کرده‌ام. قبل از انتخاب الغرافه این تیم را کاملا رصد کردم و متوجه شدم که تیم کاملاً آماده است و در سطح فنی بالایی قرار دارد. با این شرایط همه مجموعه الغرافه می‌توانند در کنار هم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

شجاعی در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از اتمام قراردادت و در حالی که پیشنهادات زیادی داشتی الغرافه را برای ادامه بازی انتخاب کرده است، گفت:  پیشنهادهای متعددی داشتم اما همانطور که گفتم باشگاه الغرافه باشگاهی قدیمی  و توانمند است و این مسئله با اهداف من سازگار است.  امیدوارم با الغرافه به موفقیت‌های دلخواه برسم.

وی در پایان خصوص اینکه چرا به تیم ملی ایران دعوت نشده عنوان کرد: من در اردوی گذشته به همراه تیم ملی ایران بودم و در فهرست بازیکنان دعوت شده قرار داشتم البته اگر در اردوی اخیر تیم ملی ایران حضور ندارم برای این است که عضو باشگاهی نبودم اما حالا با پیوستن به الغرافه دوباره می‌خواهم به تیم ملی ایران دعوت شوم.

همچنین در ابتدای این نشست «سعود فتح» سرمربی الغرافه حضور شجاعی در این تیم را خیر مقدم گفت و اظهار داشت: ما اطمینان داریم شجاعی در فصل پیش رو برای الغرافه بازیکن مثمر ثمری خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.