هافبک ایرانی تیم فوتبال الغرافه قطر با ابراز خوشحالی از حضور در این تیم، گفت: از فرهاد مجیدی و محمدرضا خلعتبری درباره باشگاه الغرافه شنیده بودم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود شجاعی بعد از پیوستن به تیم الغرافه قطر به مدت یکسال، در نشست خبری این باشگاه حضور یافت و به سئوالات خبرنگاران درباره پیوستنش به الغرافه پاسخ داد.

شجاعی در اینباره گفت: من سال گذشته در تیم الشحانیه بازی می‌کردم و از امکانات باشگاه الغرافه با خبرم. ضمن اینکه از بازیکنان ایرانی سابق باشگاه الغرافه مثل فرهاد مجیدی و محمدرضا خلعتبری تعریف این باشگاه را شنیده بودم. در حال حاضر از اینکه بازیکن الغرافه هستم خوشحالم و تمام تلاشم را برای این تیم به کار می‌برم بخصوص اینکه تجربه بازی در قطر و در تیم الشحانیه را هم دارم.

وی افزود: من روز گذشته تمرینات تیم را تماشا کردم. قبل از اینکه الغرافه را انتخاب کنم،  مسائل این تیم را کاملا دنبال می کردم و می‌دانستم که این تیم آماده است و از نظر فنی در شرایط خوبی است. 

هافبک ایرانی الغرافه درباره غیبتش در لیست اخیر تیم ملی فوتبال ایران هم تاکید کرد: من سال گذشته در تمام اردوها و مسابقات تیم ملی حضور داشتم و فقط به اردوی اخیر دعوت نشدم که آن هم به خاطر این بود که در این مدت به شکل رسمی با تیمی تمرین نداشتم اما حالا با حضور در الغرافه می‌توانم دوباره به تیم ملی برگردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.