هافبک آلمانی تیم فوتبال شالکه با نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا پیوست تا جای خالی کوین دی‌بروین را برای این تیم پر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان دراکسلر، هافبک تیم فوتبال شالکه آلمان، آبی پوشان گلزن‌کرشن را ترک کرد تا به ولفسبورگ، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا ملحق شود.

دراکسلر تا هفته گذشته در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار داشت اما عدم توافق مسئولان شالکه و یووه بر سر رقم قرارداد، مانع از پیوستن وی به قهرمان فصل گذشته ایتالیا شد. در همین حال نیز باشگاه ولفسبورگ که کوین‌دی‌بروین، هافبک بلژیکی خود را با قراردادی ۵۵ میلیون پوندی به منچسترسیتی فروخته‌ است،‌فرصت را مغتنم شمرد و دراکسلر را برای پر کردن جای خالی دی‌بروین به خدمت گرفت.

هورست هلت، مدیر باشگاه شالکه از اعلام جزئیات قرارداد دراکسلر ۲۱ ساله با ولفسبورگ خودداری کرده اما گفته است که این بزرگترین فروش تاریخ باشگاه بوده است.

او اظهار داشت: برای اینکه پیشنهاد ولفسبورگ را پذیرفتیم دو دلیل وجود داشت. ما اطلاعات مربوط به رقم قرارداد را فاش نخواهیم کرد اما می‌توانیم بگوییم که این بزرگترین مبلغی است که تا به حال بابت فروش یک بازیکن دریافت کرده‌ایم. ضمن اینکه به خواسته دراکسلر برای بازی در یک تیم دیگر جامه عمل پوشاندیم.

گفته می‌شود که رقم قرارداد دراکسلر با ولفسبورگ در حدود ۳۶ میلیون پوند است. او که سه فصل دیگر از قراردادش با شالکه باقی مانده بود با قراردادی پنج ساله به نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا پیوسته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.