مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که تنها دقایقی در تمرین تیم ملی حضور داشت و زیر نظر پزشک تمرین کرد، امروز در کنار دیگر بازیکنان در تمرین گروهی حاضر بود.

به گزارش خبرنگار مهر تمرین عصر روز دوشنبه استقلال تهران از ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد که در این تمرین احسان حاج صفی و علیرضا حقیقی حضور نداشتند.

دیگر حواشی این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* در اواسط تمرین امروز مدیر مجموعه ورزشی آزادی به همراه رئیس شرکت توسعه و تجهیز در تمرین تیم ملی حضور پیدا کردند و دقایقی با سرمربی تیم ملی و افشین پیروانی در خصوص وضعیت زمین چمن شماره یک آزادی صحبت کردند.

* در ابتدای تمرین کارلوس کی‌روش دقایقی برای بازیکنانش صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم بدن‌های خود را گرم کردند.

* در بخش بعدی تمرین، نفرات بازی آقاوسط را انجام دادند و در آیتم بعدی در سه گروه ۶ نفره و در قالب کاورهای سفید و آبی یک تمرین پرسینگ را انجام داده که در بخش بعدی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند. کی‌روش و مارکار آقاجانیان به دقت بازی را زیر نظر داشته و در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کردند.

* علیرضا بیرانوند و اخباری زیر نظر گاسپار تمرینات ویژه‌ای را انجام دادند.

* تمرین تیم ملی در ساعت ۱۹ به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را برای دیدار مقابل گوام در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهد داد.

* تیم ملی فوتبال ایران عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی گوام خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.