مدیر تیم ملی فوتبال گفت: مطمئن باشید ما از گوام نترسیده‌ایم و ترسیدن یعنی مرگ و اگر بترسیم مرده‌ایم، بنابراین ما می‌آییم تا با تمام قوت بهترین نتیجه را بگیرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از یکی از رسانه‌ها گله می‌کنم که حرف ما را متفاوت انعکاس داد. اگر انتقادی کردم کلی بود زیرا فدراسیون تمام تلاش خود را انجام می دهد تا تیم ملی را حمایت کند شاید از نظر فدراسیون شرایط خوب باشد اما از نظر من نوعی توقعم بالا باشد برای آمادگی جام جهانی باید شرایط را آماده کنیم.

پیروانی افزود: اگر امکانات مناسب نیست دلیل نمی‌شود بگوییم کسی مقصر است. همه تلاش می‌کنند و همه ما عضو یک خانواده هستیم اگر هم انتقاد کردیم گفتیم توقع‌مان این است و امکانات بیشتر شود. از همین جا از همه اعضا به خصوص رئیس فدراسیون فوتبال تلاش زیادی می‌کند، تشکر می‌کنم.

وی در مورد مشکلاتی که برای ورود کی‌روش به ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار نفت ایران و الاهلی امارات به وجود آمده بود،‌گفت:‌ حراست مجموعه و فدراسیون تمام تلاش خود را انجام می‌دهد. در مورد مشکلی که برای کی‌روش به وجود آمد آن روز گفتم ای کاش حالا که خارجی‌های الاهلی تا جلوی در ورزشگاه آمدند، این شرایط برای کی‌روش هم فراهم شود تا او نیز به این ترتیب وارد ورزشگاه شود. ما ایرادی نگرفتیم و اتفاقا از همین جا با همه مسئولان حراست خسته‌ نباشید می‌گویم.

پیروانی در مورد اینکه مازیار ناظمی گفته بود کی‌روش می‌تواند مثل وزیر این مسیر را پیاده بیاید، گفت: اجازه دهید جواب کسی را ندهم. اما اگر یک مقدار هماهنگی‌ها بهتر صورت می‌گرفت کی‌روش هم با ماشین تا جلوی در ورزشگاه می‌آمد و دیگر مجبور نبود از بین جمعیت چند هزار نفره عبور کند.

مدیر ورزشی تیم ملی با اشاره به بازی با گوام گفت: دیگر فوتبال مثل گذشته‌ها نیست و شرایط فرق کرده است. گذشت آن زمانی که ما به گوام ۱۹ گل می‌زدیم و مالدیو را با ۱۷ گل می‌بردیم. امروز گوام صدرنشین گروه است و احتیاج به کمک همه داریم. نیاز داریم تماشاگران که یار دوازدهم تیم ملی هستند در روزهایی که ورزشگاه‌ها تقریباً خالی است برای حمایت تیم ملی به ورزشگاه بیاند چون استارت صعود به جام جهانی از همین روزها می‌خورد.

پیروانی در مورد تعامل بین تیم‌های ملی امید و بزرگسالان گفت:‌ فکر نکنید اگر صحبت کردم می‌خواستم کسی را بکوبم بلکه گفتم بهتر است تعامل کنیم تا به جای اینکه بخواهیم در روزنامه‌ها صحبت کنیم. همه تیم‌های ملی عضو یک خانواده هستیم و بهتر است همه دست به دست هم بدهیم تا همه تیم‌های ملی موفق باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که امروز برخی پیشکسوتان معتقدند تیم ملی از گوام ترسیده است، گفت: یاد گرفته‌ام چه در فوتبال و چه در زندگی و چه در درس هر چیزی که دست کم بگیریم از آن ضربه می‌خوریم و در این صورت کوچکترین مشکل به بزرگترین مشکل تبدیل خواهد شد. الان دیگر آن زمان نیست که گوام را راحت‌ ببریم و باید همه حریفان را جدی بگیریم. مطمئن باشید ما نترسیده‌ایم و ترسیدن یعنی مرگ و اگر بترسیم مرده‌ایم بنابراین ما می‌آییم تا با تمام قوت بهترین نتیجه را بگیرم.

مدیر تیم ملی در پایان گفت: نظر پیشکسوتان قابل احترام است اما من که از نزدیک شرایط را می‌بینم و تلاش و انگیزه بازیکنان برای رسیدن به موفقیت را می‌بینم و امیدوارم بتوانیم بازی تماشاگرپسندی انجام دهیم و اگر تماشاگران به ورزشگاه بیایند شادی‌مان را با آنها تقسیم خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.