مدیر تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از تیم ملی فوتبال گوام نترسیده‌ایم چرا که ترس یعنی مرگ و باید با تمام قدرت بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، افشین پیروانی پس از اتفاقات اخیر و صحبت‌های مطرح شده میان مسئولان تیم ملی فوتبال بزرگسالان و تیم ملی امید و نیز مسئولان فدراسیون فوتبال که سوء تفاهم‌هایی را بین این افراد پیش آورده، گفت: تمام تیم‌های ملی عضو یک خانواده هستند و باید با تعامل بیشتر بین تیم امید و بزرگسال کار را پیش ببریم. بهتر است که با یکدیگر تعامل و صحبت کنیم و دعا کنیم که تیم ملی نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: همه عضو یک خانواده هستیم و از کسی انتقاد نکردیم. همین جا، جا دارد از همه اعضای فدراسیون فوتبال نیز تشکر کنیم.

مدیر تیم ملی با اشاره به اینکه یکی از رسانه‌ها حرف‌هایش را آن گونه که بود منتشر نکرده گفت: همین جا اعلام می‌کنم که فدراسیون به بهترین نحو کار خود را دنبال می‌کند اما شاید از نظر فدراسیون همه چیز مهیاست و ما توقع بالا داریم. بهتر آن است که امکانات بهتر شود.

پیروانی همچنین درباره حراست وزارت ورزش و جوانان نیز اظهار کرد: یکی از جاهایی که همواره خیلی خوب حمایت می‌کند، حراست وزارتخانه است اما من روز بازی نفت و الاهلی هم عنوان کردم همان گونه که خارجی‌های الاهلی تا جلوی در آمده بودند کاش می‌شد کی‌روش هم به مجموعه وارد شود.

وی در پاسخ به اینکه مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرده بود که همان گونه که وزیر پیاده به ورزشگاه رفت کی‌روش از ماشین پیاده می‌شد و پیاده می‌رفت گفت: اجازه بدهید جواب کسی را ندهیم. بهتر این بود که هماهنگی بیشتری انجام می‌شد.

مدیر تیم ملی درباره دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و گوام خاطرنشان کرد: بازی مهمی مقابل گوام داریم. آن‌ها تیم اول گروه هستند. فوتبال پیشرفت کرده و دیگر زمانی نیست که گل‌های زیادی به تیم گوام می‌زدیم. این روزها استادیوم‌ها خالی از تماشاگر است و ما نیازمند حمایت هواداران هستیم و باید دست به دست هم دهیم تا به جام جهانی برویم.

وی ادامه داد: یاد گرفته‌ایم که چه در فوتبال چه در زندگی چیزی را دست کم نگیریم. بزرگ‌ترین مشکل، همین مسئله خواهد بود.

پیروانی همچنین درباره اینکه با توجه به صحبت‌های مطرح شده عنوان می‌شود تیم ملی از تیم گوام ترسیده گفت: نه نترسید‌ه‌ایم. ترس یعنی مرگ. ما با تمام قدرت در این دیدار حاضر خواهیم شد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. تمام انگیزه بازیکنان جمع شده و نیازمند حمایت تماشاگران هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.