پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: طرح کمک ۵ هزارتومانی هواداران به باشگاه کارشناسی شده نبود و فقط برای زیر سؤال بردن و ضایع کردن باشگاه است.

ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص طرح سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر کمک ۵ هزار تومانی هر هوادار به این باشگاه برای بی‌نیازی به اسپانسر، گفت: تا جایی که من می‌دانم چون پرسپولیس یک تیم دولتی است نمی‌تواند از کمک‌های مردمی به این صورت استفاده کند و اینکه حالا آقایان با چه مجوزی می‌خواهند این کار را انجام بدهند برای خود من هم سؤال است.

وی ادامه داد: زمانی که خود من عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بودم طرحی مبنی بر کمک هواداران از طریق پیامک و راه‌های فرعی دیگر پیدا کردیم اما موفق به انجام آن نشدیم. البته باید قبول کرد که هواداران هم اینگونه پول نمی‌دهند و این کارها برای خراب کردن باشگاه است. آن زمان ما کارت هواداری برای هواداران درست کردیم تا در قبال آن خدماتی به هواداران بدهیم اما این اتفاق رخ نداد.

عضو اسبق هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: می‌خواستیم مثل باشگاه‌های اروپایی برای هواداران کارت‌های هواداری بزنیم تا آنها بتوانند از تسهیلاتی مثل حضور در کنار تیم، صرف شام با بازیکنان محبوب، اهدای پیراهن و ... استفاده کنند که عملی نشد. باید قبول کنیم که مردم اعتمادی به این طرح‌ها ندارند چون نمی‌دانند که پول‌ها به کجا می‌رود. به نظر من راه‌های بهتری برای جذب کمک‌های مالی وجود دارد اما می‌بینیم که باشگاه با مردم به صورت شفاف حرف نمی‌زند و فردی مثل سیاسی به پرسپولیس آمد که کسی او را نمی‌شناخت و در نهایت هم دیدید که چه اتفاقی برایش افتاد.

آشتیانی با بیان اینکه همه چیز در آینده مشخص خواهد شد، اظهار داشت: مردم پرسپولیس را دوست دارند و حتی یک عاشق پیدا شود که خانه‌اش را هم بفروشد و به پرسپولیس کمک کند اما قبول کنید که مردم اعتمادی ندارند و نمی‌دانند که این پول‌ها کجا و چطور خرج می‌شوند. به نظر من این طرح‌ها فقط برای ضایع کردن و زیر سؤال بردن باشگاه پرسپولیس است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: یک عده در باشگاه حضور دارند که کسی به آنها اعتماد ندارد و تعدادی هم هستند که چندین سال است در این باشگاه فعالیت می‌کنند و باید بدانیم که مردم به آنها اعتماد ندارند و از هر طرفی به این طرح نگاه می‌کنیم هیچ جنبه مثبتی در آن نمی‌بینیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )