سرمربی تیم فوتبال ایران که معتقد است شرایط اردویی تیم در هلند در بهترین وضعیت قرار دارد، گفت: حضور چند بازیکن امید در تیم ملی بزرگسالان نشان از توانایی و پتانسیل بالای تیم امید دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد خاکپور در خصوص برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید ایران در هلند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه با تلاش مدیریت تیم امید، شرایط لازم برای برپایی این اردو فراهم شد و تیم امید بدون کوچکترین مشکلی به محل برگزاری اردو رسید.

وی ادامه داد: امکاناتی خوبی از جمله پنج زمین تمرین با کیفیت، سالن بدنسازی حرفه‌‌ای و پیشرفته و استخر در اختیار تیم امید قرار گرفته تا بدون کوچکترین دغدغه‌ای تمرینات آماده‌سازی خودمان را برگزار کنیم. ضمن اینکه محل اسکان و بحث تغذیه بازیکنان نیز کاملا رضایت بخش است که بابت فراهم شدن تمامی این امکانات باید از حبیب کاشانی تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در خصوص هدف برگزاری این اردو یادآور شد: هدف اصلی ما هماهنگی بیشتر و القای افکار تیمی و گروهی به بازیکنان است. ضمن اینکه بازی‌های تدارکاتی که برگزار می‌کنیم، به کسب تجربه و مشخص شدن نقاط ضعف و قوت تیم ما کمک خواهد کرد.

وی در ادامه اضافه کرد: اعضای کادر فنی تیم امید نهایت تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا نتیجه دلخواه را از برگزاری این اردو بگیریم.

خاکپور در خصوص عدم حضور برخی بازیکنان تیم امید که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند در اردوی هلند گفت: از ابتدای کار هم موضع ما این بود که اولویت با بازی‌های رسمی است و همچنان همین موضع گیری را داریم. حضور چند بازیکن امید در تیم ملی بزرگسالان نشان از توانایی و پتانسیل بالای تیم امید دارد و برای تمامی این بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.