سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل اعتقاد به دو بازیکن خارجی این تیم حاضر نیست، در صورت عدم صورت کارت بازی‌، این بازیکنان را آزاد کند.

به گزارش ایسنا، جلسه هیات مدیره سپاهان امروز با حضور حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برگزار شد که درباره وضعیت دو بازیکن برزیلی این تیم که فعلا به دلیل عدم صدور ITC از همراهی سپاهان محروم شده‌اند، بحث و تصمیم‌گیری شد. حسین فرکی با توجه به اعتقادی که به این بازیکنان دارد مانع از جدایی آنها شد و در صورتی هم که ITC آنها تا نیم‌فصل صادر نشود، این بازیکنان تا آن‌ زمان در تمرینات سپاهان حضور خواهند یافت.

باشگاه سپاهان برای تسریع در حل مشکل این دو بازیکن، از دادگاه عالی ورزش درخواست کرده تا به این موضوع رسیدگی کند. بنا به گفته مدیرعامل باشگاه، فیفا به جای جریمه سپاهان به دلیل تاخیر در تکمیل مدارک این بازیکنان، در صدور ITC این بازیکن کارشکنی می‌کند.

همچنین درباره جدایی احسان حاج‌صفی از این تیم و خلا به وجود آمده در این قسمت از تیم، بحث کردند که سرمربی سپاهان با توجه به کمبود زمان، علاقه‌ای به جذب بازیکن در این بخش ندارد و در صورتی که بازیکن خوبی را مدنظر داشته باشند، به این کار اقدام خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.