رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: خود وحید شمسایی هم موافق حضور همزمانش در تیم ملی و باشگاه تاسیسات نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس ترابیان در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال و مخالفت دبیرکل با حضور وحید شمسایی به صورت همزمان در تیم ملی و تاسیسات اظهار داشت: موضع خود ما هم همین است. با توجه به تجربیات گذشته گفتیم که سرمربی تیم ملی همزمان در ۲ جا فعالیت نداشته باشد. با توجه به شایعاتی که در لیگ به وجود می آید نباید به هیچ وجه اجازه دهیم سرمربی تیم ملی درگیر باشگاهی شود.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی باید از نگاه بالا به لیگ نگاه کند و این شجاعت را داشته باشد که هر بازیکنی که می توان به او کمک کند استفاده کند اگر به باشگاهی تعلق داشته باشد نگران قضاوت دیگران خواهد بود و با توجه به اینکه زمان بسیار کمی داریم باید سرمربی به همراه همکارانش همه بازیها را ببینند. اگر درگیر باشگاهی باشد نمی توانند همه بازی ها را ببینند هر چقدر هم شناخت داشته باشند باز هم باشگاه‌ها معترض خواهند بود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره اختلافش با شمسایی گفت: اصلا اختلافی با شمسایی نداشتم اگر در شروع کار موافق حضور او در تیم ملی نبودم به واسطه این بود که احساس می‌کردم او به زمان بیشتری نیاز دارد که کاملا پخته شود اگر وحید شمسایی موفقیت خوبی در جام باشگاه های اسیا کسب کرد به واسطه آن وفاقی بود که در کادرفنی مدیریت باشگاه و بازیکنان بود با همه این اوصاف در بازی آخر با مشکلات خاص خودش روبرو شدند.

وی افزود: کویتی ها خوب تیم تاسیسات را آنالیز کردند تجربیاتمان نشان می دهد باید پخته تر شود او نمی تواند به دیگران تکیه کند و باید روی نیمکت به تنهایی بایستد.

ترابیان در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی یادآور شد: ما هم براساس نگرانی به توافق رسیدیم اما این زمان کم نباید موجب شود که اصول کار را زیر پا بگذاریم باز هم می گویم اگر رئیس فدراسیون و هیأت رئیسه خودشان ورود کنند و این تصمیم را تایید کنند ما هم همکاری می‌کنیم دشمنی نداریم به نظرم تیم ملی احتیاج به دوره جدید برای بیدار شدن دارد وظیفه داریم نظرات فنی خود را بدهیم و اعلام خطر کنیم تا فردا مورد سوال قرار نگیریم که مگر کمیته فنی خواب بود. معتقدم که خود وحید شمسایی هم با توجه به هوش بالایی که دارد علاقه مند به این است که تیم ملی یا باشگاه را داشته باشد. می داند که مشکلاتی خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.