شایعه شده ۷ بازیکن تیم ستاره‌ها با هم قرار گذاشته بودند مجیدی را خراب کنند و وقتی خداداد در رختکن به او توپید، بعد از رفتن فرهاد، به عزیزی گفتند دمت گرم، حقش بود!

داریوش سعیدی/خبرگزاری خبرآنلاین؛ خداداد عزیزی «تمام قد» درگیری با فرهاد مجیدی را تكذیب كرده و مدعی شده تمام شایعاتی كه درباره جر و بحث شدید او و فرهاد به گوش می‌رسد، ساخته ذهن خیالبافان است اما با این وجود، كم نیستند بازیكنانی كه آن روز در رختكن تیم ستاره‌ها بودند و به شرط افشا شدن نامشان ادعا می‌كنند بین خداداد و فرهاد بگومگوی شدیدی درگرفت و در این بین اگر دخالت چند ستاره نبود، كار به جای باریك می‌كشید.

دیروز اما در فضای مجازی شایعه‌ای پیچید مبنی بر اینكه چند نفر علیه مجیدی توطئه كرده بودند او را در جریان بازی خراب كنند.

شایعه شده از همان روزی كه فرهاد در تمرین ستاره‌ها شركت نكرد و تلفنی به پروین گفت صبح روز جمعه به تهران می‌رسم و فقط می‌توانم روز بازی در خدمت شما باشم، در جریان آخرین تمرین ستاره‌ها چند همبازی مجیدی با هم قرار گذاشتند حضور در بازی ستاره‌ها را از دماغ فرهاد دربیاورند. آنها می‌خواستند پایان بازی سر به سر فرهاد بگذارند اما وقتی دیدند فرهاد بین دو نیمه پیراهن خود را درآورده و به یك توپ‌جمع‌كن بخشیده، همان بین دو نیمه به فرهاد توپیدند البته یكی دیگر از دلایل دلخوری این ستاره‌ها از مجیدی این بود كه فرهاد قبل از بازی گفت من باید بین دو نیمه بروم و از پروین خواست او را نیمه اول به میدان بفرستد. این روایت با روایتی كه در فضای مجازی پیچیده جور درنمی‌آید. یعنی اگر مجیدی قبل از بازی گفته باشد بین دو نیمه می‌روم، دیگر این حرف كه ستاره‌ها ناگهان فهمیدند فرهاد پیراهن خود را بخشیده و نمی‌خواهد نیمه دوم بازی كند، غیرمنطقی است. با این همه شایعه شده ۷ بازیكن تیم ستاره‌ها با هم قرار گذاشته بودند مجیدی را خراب كنند و وقتی خداداد در رختكن به او توپید، بعد از رفتن فرهاد، به عزیزی گفتند دمت گرم، حقش بود!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )