مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا در پاسخ به شایعات مبنی بر انتقالش به منچستر یونایتد گفت: خیال بارسلونا باید از این بابت راحت باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیمار درباره انتقال رکورد شکن او به غول لیگ برتر بریتانیا گفت کاملا از حضورش در نیوکمپ احساس رضایت می کند.

بازیکن ۲۳ ساله که با پشت سر گذاشتن بیماری اوریون در بازی شنبه شب تیمش در برابر مالاگا که با پیروزی یک بر صفر خاتمه یافت حضور داشت، در کسب این پیروزی نقش موثری داشت. او به وضوح به هوادارنش گفت چیزی برای نگران شدن وجود ندارد.

نیمار به TV۳ گفت: خیال هواداران بارسا باید راحت باشد. وقتی چنین چیزهایی میشنوم ، هیچ فکری نمی‌کنم. فقط می‌شنوم . از بودن در بارسا و در کنار هم تیمی‌هایم خیلی خوشحالم.

این در حالی است که گزارش‌ها در مطبوعات بریتانیایی حاکی از این است که یونایتد با پیشنهاد ۲۴۰ میلیون پوندی قصد دارد تا کاپیتان تیم ملی برزیل را جذب کند، اما او حالا می‌گوید در کنار کاتالون‌ها شاد است.

وی که یکی از سه فوروارد بارسا از آمریکای جنوبی است و در کنار مسی و سوارز بازی می‌کند می‌گوید: ما می‌توانیم یک فصل عالی داشته باشیم. نمی‌دانم چقدر گل می‌توانیم بزنیم، اما تلاش‌مان را می‌کنیم.  ما به دنبال کسب عناوین برای تیم مان هستیم. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.