سرمربی پرتغالی چلسی به شاگردانش هشدار داد که اگر تیم او به روند ناکامی خود ادامه دهد، دست به تغییراتی در ترکیب آبی‌های لندن خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که در شکست ۲ بر یک شنبه شب چلسی مقابل کریستال پالاس در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، صدمین مربیگری‌اش را در بازی‌های خانگی این تیم تجربه می‌کرد، با هشدار به ادن اِزار، هافبک بلژیکی چلسی گفت: قصد این را ندارم که عملکرد فردی بازیکنانم را مورد تحلیل قرار دهم، اما معتقدم اگر بهترین بازیکن لیگ هستی، این مسئولیت به دوشت است که عملکردی همانند فصل گذشته داشته باشی.

ادن اِزاری که یکی از ارکان اصلی موفقیت آبی‌پوشان لندنی در چند سال اخیر بوده است، فصل گذشته به دلیل عملکرد خوبش به انتخاب اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای به عنوان بهترین بازیکن سال انگلیس انتخاب شد. ستاره بلژیکی آبی‌پوشان لندنی همچنین به انتخاب انجمن فوتبال‌نویسان انگلیس عنوان بهترین بازیکن فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

سرمربی آبی‌پوشان لندنی که شاگردانش در چهار بازی ابتدایی خود در فصل جدید لیگ برتر تنها چهار امتیاز کسب کرده‌اند، تصریح کرد: البته داشتن عملکرد باثبات دشوار است، آن هم در شرایطی که برخی از بازیکنان به لحاظ عملکرد در وضعیت خوبی نیستند. وقتی شما شش یا هفت بازیکن کلیدی دارید و از بین آنها سه یا چهار بازیکن عملکرد قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند، کار تیم برای ارائه عملکردی باثبات دشوار می‌شود.

وی افزود: خود من اما حس متفاوتی دارم. وقتی برنده می‌شوم، به دنبال پیروزی مجدد هستم، می‌خواهم به پیروزی‌های بیشتر برسم و انگیزه بیشتر و شگفت‌انگیزی در من به وجود می‌آید. اگر قرار باشد که پس از یک پیروزی، انگیزه و قدرت خود را از دست بدهید و برای حداقل رقابت جهت تصاحب موفقیت‌های بیشتر آماده نباشید، این ناراحت‌کننده است.

مورینیو در ادامه عنوان کرد: شما بازیکنانی دارید که فصل و لحظات فوق‌العاده‌ای داشته‌اند، ولی فصل بعد چنین شرایطی ندارند! اگر از من بپرسید که «آیا این شرایط را قبول خواهی کرد، دست به سینه و روی صندلی راحتی خواهی نشست و با آرامش منتظر بازگشت عملکرد بازیکنان به سطح موردنظر خواهی بود؟» پاسخم «خیر»‌ است.

آقای خاص در پایان صحبت‌های خود را این‌گونه جمع‌بندی کرد: من باید تلاش کنم، باید واکنش نشان بدهم، باید تحلیل کنم و اگر ببینم که بازیکنانم در شرایطی نیستند که واکنش نشان بدهند، باید تغییراتی در تیم ایجاد کنم، هیچ وقت هم مشکلی با ایجاد تغییرات در تیم نداشته‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.