سرمربی نراتزوری پس از کسب دومین برد متوالی خود در فصل جدید سری A، به مسئولان باشگاه در خصوص نیاز تیم به کسب مهره‌های جدید هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر دومین پیروزی متوالی‌اش در فصل جدید سری A را با تحمیل شکست ۲ بر یک به کارپی تازه صعود کرده کسب کرد تا در زمره تیم‌های شش امتیازی و بالانشین جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

این پیروزی همچون برد قبلی نراتزوری به لطف گل‌های استوان یووتیچ رقم خورد، مهاجم مونته‌نگرویی که دو سه هفته پیش از منچسترسیتی به اینتر پیوست. یووتیچ هر سه گل‌زده اینتر در فصل جدید را به ثمر رسانده است تا نشان دهد که خیلی زود توانسته خودش را با شیوه بازی آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان تطبیق دهد.

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر در پایان بازی به شبکه اسپورت مدیاست، گفت: بردن این بازی هم حس خوشایندی دارد، اما تیم ما هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد. ما در این بازی یک گل مزخرف خوردیم، اما کارپی سخت جنگید و من به فابریتزیو کاستوری (سرمربی کارپی) گفتم که تیمش با این شیوه بازی می‌تواند در سری A بماند.

مانچو ادامه داد: جیسون موریو و ژوائو میراندا امشب کارشان را خارق‌العاده انجام دادند. در کل خط دفاع‌مان عملکرد خوبی داشت و ما می‌توانستیم خیلی زودتر کار حریف را یکسره کنیم. موقعیت‌های گلزنی اینتر زیاد بود، اما بسیاری از آنها به هدر رفت در حالی که در این سطح باید قدرشان را بیش از این دانست.

ایوان پریسیچ، مهاجم کرواتی که اینتر مدت‌ها در پی جذب وی از ولفسبورگ بود سرانجام به نراتزوی پیوست تا خط حمله اینتر بیش از پیش تقویت شود. مانچینی اما گفت تیمش هنوز به جذب مهره‌های بیشتری نیاز دارد.

وی تأکید کرد: چیزی درباره این واقعیت که ترکیب تیم ما محدود است، عوض نشده و برخی از پست‌های تیم ما کاملاً بدون پوشش هستند. باید ببینیم تیم در آخرین روز بازار چه کاری انجام می‌دهد.

گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه یوونتوس در صدد جذب هرنانس، هافبک برزیلی اینتر است. او در این خصوص عنوان کرد: هرنانس برای ما بازیکن بسیار مهمی است. تنها دلیلی که او در دو بازی اخیر حضور نداشته، مصدومیتش بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.