شیخ سلمان مالک باشگاه الاهلی قطر در بیانیه ای اعلام کرد: من به موفقیت این فصل تیم الاهلی چشم دوخته‌ام و از بازیکنانم انتظار موفقیت دارم.

به گزارش خبرگزاری فارس،  شیخ سلمان رئیس باشگاه الاهلی قطر در بیانیه ای رسمی اظهار داشت: من به سرنوشت تیم الاهلی در این فصل خوشبین هستم و از بازیکنان انتظار دارم که حماسه آفرینی کنند.

وی افزود: تیم الاهلی اردوی پیش فصل نسبتا خوبی را در اتریش سپری کرده است و من در وجود کادر فنی و هیت مدیره و بازیکنان تیم الاهلی شور و شوق زیادی مشاهده می کنم که در این فصل می خواهند به نتائج در خشانی برسند.

 وی  در ادامه گفت: در فصل آینده تیم الاهلی نسبت به فصل گذشته پر قدرت ظاهر خواهد شد و ما در لیگ ستارگان قطر رقابت تنگاتنگی را بین تیم ها مشاهد خواهیم کرد مخصوصا اینکه تیم الریان این فصل دوباره به لیگ ستارگان برگشته و آماده رقابت با سایر تیم هاست، تیم الغرافه نیز بازیکنان خوبی را در این فصل به خدمت گرفته ازجمله مسعود شجاعی بازیکن ملی پوش ایرانی که در فصل گذشته بازی های خوبی را با تیم الشحانیه به نمایش گذاشته بود .

شیخ سلمان در ادامه اشار کرد: ما با وجود اینکه امکانات و بودجه مالی تیم هایی مانند السد، لخویا و الجیش را در اختیار نداریم اما ما به کادر فنی و بازیکنان تیم اطمینان کامل داریم تا در این فصل حضوری قدرتمند در برابر این تیم ها داشته باشند.

وی در پایان سخنانش گفت: من در این فصل از بازیکنان تیم الاهلی انتظار موفقیت و کامیابی در این فصل را داریم و بر این فصل الاهلی خوشبین هستم.

تیم الاهلی قطر  در این فصل دو ستاره ایرانی به نام های مجتبی جباری و پژمان منتظری را در ترکیب خود دارد و با سخنان مالک باشگاه الاهلی مشخص شد که از این دو بازیکن انتظار نمایش خوب در این فصل می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.