رئیس کمیته فوتسال با انتقاد از حواشی دیدار تیم‌های منصوری با گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر، گفت: انتظار نداریم با وجود کریم منصوری چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

سیدرضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حواشی و اتفاقات زننده دیدار تیم‌های منصوری با گیتی‌پسند اصفهان با بیان مطلب فوق اظهار کرد: هر سال اواخر لیگ حساسیت‌ها زیاد می‌شد و شاهد چنین اتفاقاتی بودیم ولی امسال تیم‌ها خیلی قوی هستند و از همین اول شاهدیم که حواشی زیاد شده است.

وی ادامه داد: ما از کمیته انضباطی خواسته‌ایم که نماینده ویژه‌ای برای مسابقات حساس لیگ از جمله بازی‌هایی که در قرچک برگزار می‌شود بگذارد چون کنترل تماشاگران سخت است. خوشبینم که این اتفاقات تداوم نخواهد یافت!

رئیس کمیته فوتسال با اشاره به ضرب و شتم یک خبرنگار در جریان این مسابقه، گفت: از این بابت متاسفم. این دومین حادثه‌ای است که منصوری در لیگ برتر امسال ایجاد می‌کند. یکبار در بازی با تاسیسات شاهد اتفاقاتی بودیم و یکبار هم چند روز پیش. ضرب و شتم خبرنگار کار زشتی بود و ما اصلا انتظار نداریم با وجود کریم منصوری که در هیات رئیسه سازمان لیگ هم هست، این اتفاقات در تیمش رخ بدهد.

افتخاری در پایان گفت: منصوری هر وقت اتفاقی رخ می‌داد خودش مستقیم دخالت می‌کرد و مانع ایجاد حواشی می‌شد ولی فکر می‌کنم الان کم آورده و باید به او کمک کنیم!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.