سرمربی هلندی شیاطین سرخ عاملی به نام «عدم انطباق با تغییرات حریف» را عامل اولین شکست فصل تیمش دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از شکل‌گیری نتیجه‌ای مشابه سرنوشت بازی رفت فصل گذشته( برتری ۲ بریک) در بازی منچستریونایتد مقابل تیم سوانزی در هفته چهارم لیگ‌برتر انگلیس، فن‌خال، سرمربی هلندی تیم قرمز پوش شهر منچستر، ناتوانی تیمش در تطابق یا تغیییر تاکتیک رقیب را عامل به وجود آمدن نتیجه‌ای شبیه عدد ثبت شده روی اسکوربورد در اولین حضورش روی نیمکت منچستریونایتد دانست.

«ال‌وی‌جی»  در هفته اول فصل گذشته در نخستین حضورش روی نیمکت پرافتخارترین تیم انگلیس، درست مانند بازی این یکشنبه، ۲ بریک به سوانزی باخت.

او درباره شکست تیمش گفت: حریف با سیستم ۱-۳-۲-۴ به زمین آمد و پس از زدن گل اول، فرم  خودش را تغییر داد. متاسفانه ما نتوانستیم خودمان را با شرایط جدید تطبیق دهیم. تصور می‌کردم توپ ومیدان را در اختیار بگیریم اما متاسفانه کنترل رقابت از دستمان خارج شده یود.سوانزی در ۲۰، ۲۵ دقیقه پایانی خیلی جنگید و ما مقابل چنین تیمی، تسلط زیادی داشتیم اما نتیجه‌ای به دست نیاوردیم.می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما مشکل تیم ما، گلزنی نیست.وقتی فرصت‌های زیادی برای گلزنی به دست می‌آورید، نیاز به کمی شانس دارید تا ضرباتتان وارد چارچوب شود.همیشه گل‌های رقیب، ناشی از اشتباهات تیم شماست.البته من اشتباهات تیمم را با بازیکنان خودم در میان می‌گذارم، نه با شما!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.