پرسپولیسی‌ها در شرایطی در یک دیدار پرگل مقابل تیم ملی ناشنوایان به پیروزی رسیدند که سوشا مکانی در این بازی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی ناشنوایان رفت که با نتیجه شش بر صفر به پیروزی دست یافت.

حاشیه‌های این مسابقه را در ذیل می‌خوانید:

* بازیکنان پیش از آغاز این مسابقه زیر مربی بدنساز تیم به بدنسازی پرداختند و بدن‌هایشان را برای مسابقه آماده کردند.

* برانکو در نیمه اول، سوشا مکانی، محسن بنگر، بابک حاتمی، رضا خالقی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، مهرداد کفشگری، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، هادی نوروزی، علی علیپور و مایکل اومانیا را به میدان فرستاد.

* حدود ۱۰۰ هوادار از این مسابقه استقبال کردند.

* در نیمه اول پرسپولیسی‌ها خیلی زود توسط کمال کامیابی‌نیا در دقیقه یک از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. *محسن مسلمان و علی علیپور دو بار دیگر موفق شدند دروازه حریف را باز کنند.

* در بین دو نیمه بازیکانی که در نیمه اول به میدان رفته بودند، زیر نظر مربی بدنساز، بدن‌هایشان را گرم کردند و به رختکن رفتند و سایر بازیکنان نیز برای حضور در زمین آماده شدند.

* در نیمه دوم برانکو ایوانکوویچ نفراتی چون محمد انصاری، رضا نورمحمدی، علی فاطمی، محمد رحمتی و چند بازیکنی که از تیم امید به تیم بزرگسالان آمده بودند را به میدان فرستاد.

* در نیمه دوم تیم ناشنوایان چند بار تا آستانه باز کردن دروازه‌ مکانی پیش رفتند و حتی یک بار توپ را به تیر دروازه پرسپولیس کوباندند.

* تیم ملی ناشنوایان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که سوشا مکانی آن را مهار کرد.

* در دقیقه ۵۶ یکی از بازیکنان امید پرسپولیس موفق شد با شوت سنگین، دروازه حریف را باز کند. همچنین سوشا مکانی در دقیقه ۷۲ موفق شد از روی نقطه پنالتی، گلزنی کند. در دقیقه ۷۸ نیز یکی از بازیکنان جوان دیگر پرسپولیس گل ششم را به ثمر رساند.

* یکی از دوستان محسن مسلمان که روی سکو حضور داشت، بطری آبی را به سمت وی پرتاب کرد که این بطری با صورت این بازیکن پرسپولیس برخورد کرد؛ مساله‌ای که مورد تعجب هافبک سرخپوشان قرار گرفت.

* شاز ساعت ۱۹ نورافکن‌های ورزشگاه درفشی‌فر روشن شد تا بازی زیر نور برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.