در اواسط تمرین تیم ملی ماموران حراست، مهدی فنونی‌زاده را که می‌خواست به تماشای تمرین تیم ملی بیاید، راه ندادند. وی سرانجام با وساطت چند خبرنگار توانست در تمرین تیم ملی حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز یکشنبه تیم ملی جهت دیدار مقابل گوام از ساعت ۱۷:۴۵ و با تاخیری ۱۵ دقیقه ای در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* کاوه رضایی که امروز به تیم ملی دعوت شد، اولین تمرین خود را با ملی‌پوشان انجام داد.

* سردار آزمون که روز گذشته در هتل استراحت کرد و در تمرین حضور نداشت، امروز به تمرین آمد، اما دقایقی زیر نظر پزشک تیم تنها به دویدن آرام اکتفا کرد و سپس به تماشای تمرین دیگر بازیکنان تیم ملی نشست.

* مهدی فنونی‌زاده، هافبک پیشین تیم ملی که می خواست به تماشای تمرین تیم ملی بیاید، مأموران ورزشگاه او را نمی‌شناختند و به او اجازه نمی دادند که به تماشای تمرین تیم ملی بیاید، اما چند خبرنگار واسطه شدند تا او بتواند در تمرین تیم ملی حضور پیدا کند. فنونی‌زاده با اظهار گله از این موضوع گفت: قدیمی‌ها راست می‌گفتند که پهلوان زنده را عشق است. متاسفانه تا فوتبال را کنار می‌گذاری، همه فراموشت می کنند و نمی دانند که تو چندین سال برای تیم زنده بازی کرده‌ای.

* در ابتدای تمرین کی‌روش لحظاتی برای بازیکنان صحبت کرد و سپس بازیکنان در پشت دروازه و زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین های سرعتی و استقامتی انجام داده و پس از یک استراحت کوتاه به کار با توپ پرداختند و در آیتم بعدی به سه گروه شش نفره تقسیم شده و به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در بخش بعدی تمرین، بازی فوتبالی در نصف زمین انجام شد که سرمربی تیم ملی لحظه به لحظه نکات فنی را به بازیکنان یادآوری می‌کرد. در بخش پایانی تمرین، بازیکنان به زدن شوت از پشت محوطه جریمه پرداختند که کی‌روش مرتب بازیکنان را تشویق می کرد تا بتوانند دروازه بیرانوند را باز کنند.

تمرین تیم ملی فوتبال ایران در ساعت ۱۹:۰۰ به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی تمریناتش را جهت دیدار مقابل تیم ملی گوام ادامه خواهد داد.

تیم ملی فوتبال ایران، روز پنجشنبه دوازدهم شهریور ماه و از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی گوام خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.