تیم ملی فوتبال ایران امروز تمرینات خود را به مدت ۷۵ دقیقه در زمین اصلی ورزشگاه آزادی پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای انجام مسابقه مقابل گوام از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه با حضور ۲۱ بازیکن در زمین اصلی ورزشگاه آزادی انجام شد.

*در تمرین امروز برخی از اعضای کادر فنی زودتر از موعد مقرر راهی ورزشگاه شده و مراحل تمرین را طراحی کردند. در ادامه در حالی که قرار بود تمرین ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز شود ملی‌پوشان ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه وارد ورزشگاه شده و کار را آغاز کردند.

* بعضی از لوازم تمرین در نوع خود جالب توجه بود که یکی از آنها توپ‌های سه بعدی بود که البته امروز مورد استفاده قرار نگرفت.

* تیموریان اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد و دقایقی با کادر فنی تیم ملی به صحبت پرداخت.

* از ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه کار با استارت‌های کوتاه و بلند آغاز شد.

* احسان حاج‌صفی و علیرضا حقیقی همچنان در تمرین غایب هستند. با این حال سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی به تمرینات اضافه شدند.

* برای تمرینات کششی و نرمشی گلرها از طریق بازیکنان جدا شده و تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهند که با پایا این مرحله در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه کار با توپ آغاز شد. ابتدا بازیکنان در ۳ گروه به سانتر از جناحین و شوت‌زنی مشغول شدند که در این بین منتظری و حسینی با پوشیدن کاور قرمزرنگ تمریناتی که به دروازه‌ می‌شد را دفع می‌کردند.

* از ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه همین روش تمرینی در سمت دیگری از زمین انجام شد و بازیکنان به شوت‌زنی و سانتر از جناحین پرداختند.

* تمرینات امروز مانند روزهای گذشته توسط آنالیزور تیم ملی فیلمبرداری شد.

* از ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه بازیکنان به سه گروه قرمز،‌مشکی و سبز تقسیم شده و در سه گروه ۶ نفره تمریناتی را انجام دادند که در اردوی قبلی مشکی‌پوشان به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گرفت به این ترتیب که ۶ بازیکن در اطراف قرار گرفته و تیمی که حمله می‌کرد را حمایت می‌کردند. دراین بخش سردار آزمون ریکاوری کرده و به کار با بدنساز مشغول شد.

* در تمرین امروز هیچ تماشاگری حضور نداشت.

* در ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه در ۱۰ دقیقه پایانی تمرین بازیکنان به شوت‌زنی به دروازه‌هایی که با دو دروازه‌بان در آن حضور داشتند به کار خود پایان دادند که در این میان تشویق‌های عجیب دن گاسپار برای دروازه‌بانی که توپ را دفع می‌کرد جالب بود. البته شیطنت بازیکنان باعث شده بود تا در برخی مواقع تیموریان با فریادهای خود بر سر آنها از بازیکنان بخواهد تا دوباره کار را آغاز کنند.

* مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت استقلال برای دقایقی در تمرین امروز حاضر شد و بازیکنان برای احوالپرسی به سمت او رفتند که در این میان تیموریان به عنوان کاپیتان تیم ملی با او به صحبت پرداخت.

* اشکان دژاگه مهاجم تیم ملی امروز آماده‌تر از سایر بازیکنان نشان داد و حتی در پایان تمرین دقایقی به صورت اختصاصی با سردار آزمون به شوت‌زنی مشغول شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.