رئیس کمیته فوتسال گفت: بعید می‌دانم که مسئولان تاسیسات دریایی با حضور شمسایی در تیم ملی مخالفتی داشته باشند.

سید رضا افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص مذاکرات با وحید شمسایی برای حضورش در تیم ملی اظهار داشت: من امروز با مدیرعامل شرکت تاسیسات دریایی جلسه‌ای داشتم که آن‌ها اعلام کردند به راحتی راضی نیستند شمسایی را از دست بدهند اما ما هم این قول را دادیم که حضور شمسایی در تیم ملی به تاسیسات لطمه‌ای نمی‌زند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهیم کرد که تیم تاسیسات آسیب نبیند. حالا قرار است آن‌ها در مورد حضور همزمان شمسایی در تیم ملی و تاسیسات به ما تا فردا جواب بدهند.

وی در مورد اینکه مدیرعامل شرکت تاسیسات به فارس اعلام کرده که قرار است تا پایان هفته این موضوع را بررسی کنند تاکید کرد: ایرادی ندارد ما تا پایان هفته منتظر می‌مانیم زیرا تیم ملی ۲۱ شهریور کارش آغاز می‌شود و پیش از آن برنامه‌ای در خصوص تیم ملی نداریم. اگر فردا هم به ما پاسخ بدهند تا ۲۱ شهریور نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم. هرچند که بعید می‌دانم جواب آن‌ها منفی باشد چرا که آن‌ها هم تیم ملی را مدنظر می‌گیرند و به راحتی از کنار آن نمی‌گذرند.

رئیس کمیته فوتسال گفت: تمام مسابقات لیگ برای تیم ملی برگزار می‌شود به همین دلیل هم بعید می‌دانم که مخالفتی انجام شود. مسئولان تاسیسات دریایی قول داده‌اند که همکاری لازم انجام شود. مسئولان تاسیسات بیشتر به دنبال شرط و شروط برای شمسایی هستند تا در صورت حضورش در تیم ملی تاسیسات را فراموش نکند وگرنه آن‌ها مخالفتی ندارند در هر صورت ما گزینه دومی داریم اما هم اکنون نام آن‌را نمی‌گویم.

افتخاری در خصوص لیست تیم ملی که امروز اعلام شده تاکید کرد: با توجه به لیست خسوس و لیستی که شمسایی و ناظم‌الشریعه در اختیار ما قرار داده ‌اند ما ماحصل آن‌را برگزیدیم و بازیکنان را به تیم ملی فراخواندیم. بازیکنان را مدنظر داشتیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در مورد اینکه آیا قرارداد شمسایی تا جام جهانی ۲۰۱۶ خواهد بود گفت: قرارداد شمسایی دو مرحله‌ای است یعنی در ابتدا در جام ملت ها شرکت خواهد کرد و اگر در این مسابقات نتیجه گرفت و موفق بود در جام جهانی هم مربیگری خواهد کرد در غیر این صورت به سراغ مربی خارجی دیگری هم خواهیم رفت تا در جام جهانی او روی نیمکت بنشیند.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه آیا محک زدن شمسایی در جام ملت‌ها فرصت اندکی نیست گفت: خیر فرصت کم نیست. خسوس یک بار به من گفت یک تیم حرفه‌ای برای آمادگی در مسابقات سنگین شبانه روز تمرین می‌کند و اردو برگزار می‌کند ما هم پس از اتمام لیگ یک ماه فرصت داریم و تیم می‌تواند در مسابقات آماده شود. ما به فکر جام جهانی هستیم وگرنه از هم اکنون خود را قهرمان رقابت های جام ملت‌های آسیا می‌دانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.