تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۴۵ در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ۲۱ ملی‌پوش تیم فوتبال ایران بدون حضور علیرضا حقیقی و احسان حاج صفی تمرین خود را در زمین اصلی ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان تیم ملی زیر نظر دکتر دیه‌گو مربی بدنساز خود به گرم کردن پرداختند و پس از انجام پانزده دقیقه کار کششی و استارت‌های کوتاه و بلند، تمرینات با توپ خود را پیگیری کردند.

در اولین تمرین با توپ بازیکنان تیم ملی ابتدا یکی از بازیکنان با شوت به دروازه کار را آغاز می‌کرد و پس از آن چند تن از بازیکنان دیگر با حمله به سمت دروازه توپ‌های ارسالی را به سوی دروازه می‌زدند و در این بین سیدجلال حسینی یا پژمان منتظری به ترتیب نقش مدافع را بازی می‌کردند.

پس از آن ملی‌پوشان فوتبال ایران با قرار گرفتن در نیمه زمین و تقسیم به سه گروه مشکی، سبز و قرمز در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

نحوه تمرین به گونه‌ای بود که یکی از تیم‌ها دور تا دور نیمه زمین قرار می‌گرفت و به صورت مشترک به دو تیم دیگر پاسخ می‌داد. دو تیم دیگر نیز در نیمه زمین مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند به سمت دروازه حریف حمله می‌کردند و برنامه اصلی آنها بردن توپ به جناحین و ارسال آن به سمت دروازه بود.

این تمرین برای ملی‌پوشان در ۲ زمان ۱۵ دقیقه‌ای انجام شد و مهم‌ترین تمرین امروز بازیکنان بود.

در پایان نیز همانند قالب تمرین‌های تیم ملی، همه بازیکنان با قرار گرفتن روی خط محوله جریمه ضربات ایستگاهی را بدون دیوار دفاعی به سمت دروازه می‌زدند و علیرضا بیراوند و محمدرضا اخباری به ترتیب در درون دروازه قرار داشتند.

سردار آزمون تنها در اولین تمرین امروز تیم ملی با سایرین تمرین کرد و پس از آن به صورت انفرادی پشت دروازه حرکات کششی را انجام داد و تمرین بسیار سبکی را پشت سر گذاشت.

از حواشی امروز تمرین تیم ملی، حضور مهدی فنونی‌زاده از پیشکوستان استقلال دیگر اتفاقی بود که در تمرین امروز رخ داد. فنونی‌زاده با رفتن به گوشه زمین با کارلوس کی‌روش صحبت کرد و مارکار آقاجانیان و افشین پیروانی نیز در کنار آنها حضور داشتند.

از دیگر اتفاقات جالب توجه امروز ورزشگاه آزادی، برگزاری جشنواره‌ای بود که به منظور حمایت از فوتبال کودکان کار برگزار شد تا این کودکان در یک تورنمنت در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند.

بازیکنان تیم ملی در پایان تمرین امروز با سرد کردن کار خود را به پایان رساندند و این در حالی بود که برخلاف سایر روزها بازیکنانی که تمایل به سرد کردن نداشتند با توجه به سبک بودن تمرین به رختکن رفتند.

تمرین امروز تیم ملی ساعت ۱۷:۴۵ در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز و ساعت ۱۹ به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.