ستارگان فوتبال جهان در تهران حاضر شدند و تیم ستارگان فوتبال ایران را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزی که اعلام شد جمعی از ستارگانفوتبال جهان به تهران می آیند، خیلی از عشق فوتبال ها به این فکر می کردند کهخودشان را به ورزشگاه آزادی برسانند و هر طور شده با ستاره ها عکسی به یادگاربگیرند. اما روز برگزاری مسابقه، تقریبا نیمی از سکوهای ورزشگاه پر شد و نیمی ازآن خالی ماند که جای تعجب داشت {ایـــنـــجـــا}.ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه آزادی با سه گل تیم ستارگان ایران را شکست دادند {ایـــنـــجـــا}اما در این مسابقه، نتیجه اهمیت کمتری از اتفاقات حاشیه ای آن داشت.

یکی از معدود دفعات بود که این همه ستاره در ورزشگاه آزادی جمع میشدند. اما حاشیه های ستاره های جهان، کمتر از حاشیه های ستارگان فوتبال ایران بود.از همان روزهای اول که خبر آمد علی کریمی و علی دایی در تیم ایران حضور دارند، بحثآشتی کنان این دو چهره مطرح شد{ایـــنـــجـــا}.اما آن ها از این ماجرا استقبال نکردند و علی دایی خیلی زود کنار کشید و اعلام کرددر این مسابقه حضور نخواهد داشت. علی کریمی اما کناره گیری نکرد و کنایه ای هم بهدایی زد. او گفت که تیم ستارگان، ارث پدری کسی نیست و به همین دلیل هیچ مشکلی باحضور هیچ کسی ندارد{ایـــنـــجـــا}.

با انصراف علی دایی از حضور در تیم ستارگان، مسئولان این تیم تصمیمگرفتند فرهاد مجیدی را دعوت کنند. مجیدی به بازی دعوت شد اما پاسخ او برای حضور درتیم، روشن و مشخص نبود. بعد از کمی سردرگمی، سرانجام اعلام شد که مجیدی صبح روزجمعه به تیم می پیوندد و در مسابقه حضور خواهد داشت{ایـــنـــجـــا}.گفته می شد که مجیدی ناراحت شده و به همین دلیل قصد شرکت در مسابقه روز جمعه راندارد{ایـــنـــجـــا}اما باز هم طی تماس های تلفنی مجیدی و پروین، قرار شد او ظهر روز مسابقه به هتلبرود. ظهر روز مسابقه پروین که منتظر مجیدی بود، از غیبت او ناراحت شد و بهاطرافیانش می گفت: «این دیگر چه وضعی است؟ اصلا از فرهاد مجیدیانتظار نداشتم.» {ایـــنـــجـــا}سرانجام مجیدیبا چند ساعت تاخیر به تیم ستارگان ایران پیوست و خیال علی پروین را راحتکرد. دلیل نگرانی پروین مشخص نبود. او برای این مسابقه خیریه، بیش از حد جدی شدهبود {ایـــنـــجـــا}و بازیکنان تیم هم به این موضوع اشاره می کردند.

سرانجام مسابقه برگزار شد و با شکستتیم ایران، خیال پروین هم راحت شد که قرار نیست تیمش دو رقمی شود! در ورزشگاهآزادی، فرهادمجیدی، علی کریمی و احمدرضاعابدزاده بیشتر از ادگاردداویدز تشویق شدند. آن ها که هنوز هم محبوبیت ویژه ای بین هواداران دارند،بی امان تشویق می شدند.

در پایان این مسابقه مشخص شد که بازیکنمورد علاقه علی کریمی کیست. او که خودش الگوی بسیاری از فوتبالیست هایایرانی است، علاقه زیادی به لوییز فیگو دارد و در پایان مسابقه هم پیراهنش را باپیراهن او عوض کرد{ایـــنـــجـــا}.فرناندو هیرو، چهره دوست داشتنی رئالی ها هم در پاسخ به سوالات خبرنگاران، جوابهایی داد که برای هواداران فوتبال ایران جالب بود. او گفت: «استقبال خوبی در فرودگاهداشتیم. مهمترین قضیه این بازی این بود که خیریه بود. می دانیم که میشل کاپیتان استو کار بزرگی انجام داد. او هم کاپیتان ما بود و هم مربی مان. ولی واقعیت این است کهایرانی ها خوب بودند و بازیکنان بزرگی داشتند. من باید تشکر کنم از مهربانی که داشتندو خیلی دوست دارم دوباره به ایران برگردم. جواد نکونام گفت خوشحالم که دارم مقابل شمابازی کنم. خوشحال بود که این تیم بزرگ به ایران آمده است. نکونام بازیکن بزرگی بودو دوره خوبی را در اسپانیا و اوساسونا گذراند. ما خوشحال بودیم که آمدیم و او را دیدیم.»{ایـــنــجـــا}

در پایان این مسابقه، بازار عکس هایسلفی هم داغ داغ بود{ایـــنـــجـــا}.اما یکی از نکات جالب مسابقه هم این بود که حسین کعبی برای فیگو دسته گلی برد تااز او بابت لگدی که در جام جهانی به صورتش زد عذرخواهی کند{ایـــنـــجـــا}.مصاحبه های بعد از بازی هم خواندنی بود. علی منصوریان یکی از مصاحبه های خواندنیرا انجام داد که در آن گفت: «کاناوارو آن قدر خوش تیپ بود که می ترسیدم او رابدزدند.» {ایـــنـــجـــا}

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.