دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: طبق قانون امکان محرومیت تماشاگران فولاد خوزستان وجود دارد.

حسین عبداللهی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حواشی دیدار فولاد و پرسپولیس که منجر به شکسته شدن سر نماینده فدراسیون فوتبال شد، گفت: گزارش و فیلم‌های مربوط به حواشی این بازی به دست ما رسیده است. عصر امروز کمیته انضباطی جلسه خواهد داشت و اعضای آن در مورد پرونده‌های مختلف از جمله پرونده مربوط به این بازی تصمیم‌گیری کرده و رای می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان محرومیت تماشاگران فولاد وجود دارد، تصریح کرد: در ۴ هفته‌ای که از لیگ پانزدهم گذشته، هواداران فولاد تخلفی نداشته‌اند اما متاسفانه شاهد بودیم که سر محمودزاده، ناظر بازی را با سنگ شکستند که احتمال صدمات جدی‌تری برای وی وجود داشت. در گذشته موارد مشابهی همچون شکسته شدن سر فرکی یا یک مورد مشابه دیگر نیز وجود دارد بنابراین قانون دست ما را بازگذاشته که آنها را محروم کرده یا رای به برگزاری بازی یا بازی‌های فولاد در خارج از خورستان بدهیم هرچند طبق قانون می‌توانیم جریمه نقدی نیز کنیم.

وی در مورد حضور افشین دبیری، مالک باشگاه دبیری‌تبریز، در ورزشگاه و تهدید ناظر بازی توسط وی تاکید کرد: دبیری دو سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم است و این محرومیت به قوت خود باقی است. به نظر من کارهایی که او انجام داد به دلیل ضعف نیروهای اجرایی بازی است و تا زمانی که وی به خارج از ورزشگاه منتقل نمی‌شد نباید بازی را آغاز می‌کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.